Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Tønsberg snart?

Red Merle

Recommended Posts

Skrevet

Har en unghund her, som trenger litt sosial omgang med andre hunder. Har vært lite tid til møte med andre hunder det siste halvåret, så lurte på om noen gidder å strate opp en treff i Tønsberg.. På messeplassen eller Greveskogen f.eks ...

Hadde vært kult om noen hadde gidda.. Forresten er det hundetreff i Greveskogen hver tirsdag kl 18:00, har tenkt å være med engang, noen som vil bli med? :icon_fun:

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg har lyst på hundetreff, men bor i Andebu og passer for tiden en vilter unghund, så det måtte nok blitt om noen uker i såfall :icon_confused: Er veldig få hunder oppi her, så det er alltid gøy å treffe andre med hund...

Skrevet

Du får gå tur nordover da vettu... ;) jeg bor i Vivestad...

Men klar for et treff i tønsberg.

Er forresten treff på parkeringen til ishallen (messa) hver mandag.... :) Er vel gilabb.no eller no sånt som har det.. ;)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg bor på Eik med min tollertispe på snart 6mnd, og vi er gjerne med på litt sosialisering :icon_redface: Koselig å ha noen å gå tur med, særlig nå som det begynner å bli mørkt og trist utover :(

Skrevet
Vi er gjerne med på treff! :icon_redface: Og jeg klarer sikkert å dra med meg Line med Felix ;)

Så bra! Vi kjenner "ingen" i Tønsberg, så kjempeflott om det kan komme en del :( Hvor ønsker folk å møtes? Jeg veit hvor Greveskogen er, så jeg stemmer for det ;)

Skrevet
Jeg vil! ;) Men på hvilken dag?

Ja, Kristin! Du må bli med :icon_redface:

Jeg kan mandag og tirsdag denne uken her, om noen vil være med da? :(

Skrevet

Det er jo ikke såååå langt å dra herfra, så hvis det blir noe en helg vil vi gjerne være med :icon_redface: Spesielt når jeg får lille tutta, sosialisering er kjempefint!

Skrevet

Jeg kunne kanskje blitt med om det hadde blitt en helgedag, men er usikkert, siden de er litt lat med kjøringa her borte :rolleyes:

Skrevet

Så flott! :( Vi kan jo ha flere treff vi - jeg og Tekla er utsulta på sosial omgang med hundefolk *ler*

Du MÅ komme en tur når tuppa er kommet hjem, Anette! :icon_redface:

Skrevet

Høstferien er uke 40 (kommer inn i uke 39 nå:() For meg passer det bra første halvdel av høstferien (fram til tirsdag ettermiddag) om det kunne passet for noen? :icon_redface:

Skrevet

Jeg har lyst :cool: om jeg kommer meg dit da..

Er ikke helt sikker på hvor det er hen, er det der det står skilta greveskogen idrettspark eller no?

Skrevet

Jeg blir med :cool: Hadde vært fint med litt leking først hvis dere skal på skogstur, siden jeg har liten,tykk valp.

Er ikke hovedparkeringa på greven grei da? På forsiden av bygget.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...