Wanderlust Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Stemmen hans er da ikke femi? Til Pip? Jeg har da mer mandig stemme enn han ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Til Pip? Jeg har da mer mandig stemme enn han ... Hm. Men det kan jo si mer om deg enn om Pip da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Jeg tror han er en transvestitt Det tror faktisk jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Hva er tranvesitt for no a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Til Pip? Jeg har da mer mandig stemme enn han ... Å? Kanskje jeg forbinder ham med feil stemme eller noe... Hva er tranvesitt for no a? En transvestitt er en som kler seg i klærne til det motsatte kjønnet. Og Pip som ikke har klær på seg engang. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Hm. Men det kan jo si mer om deg enn om Pip da. Det var vel bare for å få inn at han IKKE har en maskulin stemme. ' #EDIT: Er dette maskulint, er jeg redd hvordan guta her inne høres ut som ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Det var vel bare for å få inn at han IKKE har en maskulin stemme. ' #EDIT: Er dette maskulint, er jeg redd hvordan guta her inne høres ut som ;P Hvis en tegnefilmkanarifugl som ikke akkurat er skummel får mer maskulin stemme enn det blir det jo helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Han ser tvilsom ut da... Hehe.. jeg forstår bekymringen deres. Men altså, Pip er nok en gutt. Dette skjønte jeg da jeg så den filmen hvor han skal fly jorden rundt på 80 dager (ja, virker da unektelig som et plagiat ) hvor han møter en jente fugl som han blir forelsket i. Før dere skriker ut om at jeg kanskje bygger dette på mine antagelser som heterofil , så vil jeg bare få informere om at frøken fugl var myyyyye mer femi enn hva Pip noensinne har vært. Til og med med bildet over tatt med i betraktningen :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Lol! Pip er gutt ja. Alltid sett på han som gutt jeg da Jeg har en Pip eller Tweedy bamse som synger macarena og der er stemmen jammen santen mørk da. Men så har nok den bamsen logge på seg et par kilo grunnet for mye batteri spising osv. Ps: Jeg trodde vi skulle diskutere om PIP her inne var gutt eller jente. Etter at han hadde mye og tilføye i den bh-tråden her inne tror jeg definitivt at PIP her inne er jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Lol! Pip er gutt ja. Alltid sett på han som gutt jeg da Jeg har en Pip eller Tweedy bamse som synger macarena og der er stemmen jammen santen mørk da. Men så har nok den bamsen logge på seg et par kilo grunnet for mye batteri spising osv. Ps: Jeg trodde vi skulle diskutere om PIP her inne var gutt eller jente. Etter at han hadde mye og tilføye i den bh-tråden her inne tror jeg definitivt at PIP her inne er jente PIP her inne er nok jente. Med store pupper, for dette kan han alt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Hehe.. jeg forstår bekymringen deres. Men altså, Pip er nok en gutt. Dette skjønte jeg da jeg så den filmen hvor han skal fly jorden rundt på 80 dager (ja, virker da unektelig som et plagiat ) hvor han møter en jente fugl som han blir forelsket i. Før dere skriker ut om at jeg kanskje bygger dette på mine antagelser som heterofil , så vil jeg bare få informere om at frøken fugl var myyyyye mer femi enn hva Pip noensinne har vært. Til og med med bildet over tatt med i betraktningen :icon_fun: Pft. Det er ingen god nok forklaring. Det er stor forskjell på hvor feminine lesber er også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 PIP her inne er nok jente. Med store pupper, for dette kan han alt om Jepp, PIP er jente og pip er gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar