Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye bilder av Phoebe (sheltie)


PhoNuLi

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Oi, for en tilfeldighet :o

Vet du noe om hvordan han gjør det på utstilling? og hvordan gemyttet hans er?

Vel, han er jo både britisk og norsk champion, så han er jo pen selvfølgelig. Han ble beste hannhund på spesialen i juni, av 118 påmeldte hunder. Ikke verst det :P Han har et godt gemytt såvidt jeg vet ihvertfall, som alle hundene til Finn Helge har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han er jo både britisk og norsk champion, så han er jo pen selvfølgelig. Han ble beste hannhund på spesialen i juni, av 118 påmeldte hunder. Ikke verst det :o Han har et godt gemytt såvidt jeg vet ihvertfall, som alle hundene til Finn Helge har.

Så flott da:D Jeg synes også han er utrolig flott.

Mammaen til Phoebe er også norsk champion, så det blir spennende å se hvordan vårt lille nurk gjør det på utstilling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og lillesøs var på tur med Phoebe i dag, rett oppi skogen her :)

Først trente vi litt på å gå i bånd. Det gikk egentlig ganske fint, men hun er litt ukonsentrert.

Etter det fikk hun løpe litt fritt, samtidig som vi øvde litt på innkalling!

101_0116.jpg

Vi gikk et lite stykke inn i skogen, hvor hun fint kan løpe. I begynnelsen var hun så uskyldig og lydig som bare det..

Men det tok ikke lang tid før villdyret i henne dukket opp, hun løp plutselig som en gal :) Det vare selvfølgelig umulig å få oppmerksomheten hennes, men hun koste seg i hvertfall! Selv om jeg blir litt redd når hun løper så voldsomt..

101_0117.jpg

101_0119.jpg

101_0120.jpg

Og plutselig fant hun ut at hun skulle stikke av.. ;) Frøkna var på vei hjem, men jeg klarte å stoppe henne..

101_0121.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da tok jeg på henne båndet og gikk videre..

101_0122.jpg

Når hun begynte å roe seg ned litt, slapp vi henne igjen.

101_0133.jpg

Så trallet hun en liten vise for oss :)

101_0135.jpg

Den hørtes slik ut: "voff-voff, *sutre sutre*, voff"

(hun ble fortvila da hun ikke kom seg ned fra en stein, og begynte å bjeffe og sutre)

hun kommer somregel da vi roper!

101_0136.jpg

Hun snuste, gravde og tygget som bare det på alt det spennende som var å oppleve:

101_0142.jpg

101_0145.jpg

101_0159.jpg

101_0157.jpg

101_0158.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og Phoebe ble igjen, mens lillesøster tok seg en tur lenger opp i skogen. Det tok litt tid før Phoebe merket at hun var borte..men da hun fant det ut ble hun helt forvirra stakkars, og løp for å finne henne[smilie=tongue.gif]

101_0161.jpg

101_0162.jpg

101_0163.jpg

Fine jenta mi<3

101_0167.jpg

101_0168.jpg

101_0172.jpg

101_0182.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...