PhoNuLi Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av valpen min som jeg får om 3 dager Phoebe til høyre. På disse bildene er hun 6 uker gammel, nå er hun 8 og kommer som sakt hjem på lørdag (den 30.09) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karnkri Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Det blir sikkert morro banana Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Hun ser HERLIG ut:) Sheltier er bare skjønne. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Sheltier er noen flotte hunder Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Så herlig! Velkommen til Hundesonen forresten, det er en god gjeng sheltiemennesker her inne etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Fra Joyland? Gratulerer forresten Så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Nemmen så søt Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Hun er kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Hehehe.. Enda en Phoebe Gratulerer så mye! Hun var råsøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 27. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Tkk alle sammen Fra Joyland? Gratulerer forresten Så skjønn! Fra joyland ja Har du også hund derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Hælle dutten, så nydelig liten skapning Gratulerer så mye med valpen Eldste pusen min heter også Pheobe Fine navnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Kjempe nydelig grattis så kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 29. September 2006 Rapporter Share Skrevet 29. September 2006 Kos deg med henne, hun var kjempeskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Tkk alle sammen Fra joyland ja Har du også hund derfra? Neida, men jeg kjenner Gro litt ihvertfall.. Og kjenner pappa'n Robbie godt, han er kjempeherlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Naaaw Smelter helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Nå har vi hatt Phoebe i 5 dager, og hun er en drøm..så utrolig lett å ha med å gjøre! Bilturen hjem da vi hentet henne gikk ganske greit, men hun var litt urolig og redd. Når vi kom hjem slo hun seg utrolig fort til rette, hun lekte og var helt i hundre med en gang, ikke skeptisk i det hele tatt. Hu la seg til og med i buret allerede den første dagen, og jeg som trodde dette var en tilvenningssak som kunne ta lang tid. De første 2 dagene spiste og drakk hun svært lite, så jeg ble litt beskymret og ringte oppdretteren. Jeg fikk beskjed om å gi henne litt konkurranse om maten, da skulle jeg være konkurrenten og fjerne maten så fort hun stoppet å spise..dette gjorde susen, for hun spiste da all maten opp med en gang de andre gangene Den første natten lå hun på rommet mitt, og det gikk faktisk utrolig mye bedre enn jeg hadde ventet. Jeg ble bare vekket 2 ganger i løpet av natten, men hun sovnet igjen etter bare noen minutter. Egentlig var planen å ha henne på rommet de første ukene, men vi fikk beskjed av oppdretteren å ha henne på et eget rom med en gang. Dette var jeg egentlig i mot, men det gikk jo greit. Det var litt sutring den første natten, men så gikk alt bedre etterhvert. Jeg har allerede begynt å venne henne til kaninene, og det går faktisk ganske bra. Kaninene er ikke så skeptiske til henne som jeg trodde de skulle være, selv om hun er litt leken og skremmer de litt av og til. Og, tro det eller ei, men hun er allerede på veldig god vei til å bli stueren, så det tok ikke lang tid! Vi har veldig få uhell inne nå, og hun gir beskjed når hun må på do ved å gå bort til døra :grin: Navnet sitt kan hun utrolig bra, og kommer nesten alltid når vi roper. Vi har begynt å venne henne til å bli håndtert når hun spiser, og ellers, og så vi har begynt litt med å ha henne i bånd. Hun kan også en "stå øvelse" som hun må kunne på utstilling! Det er tydelig at hun er en smart hund, jeg er helt imponert, hehe! Ellers har hun en helt fantastisk personlighet. Hun er veldig tillitsfull til oss (men jeg merker allerede nå at hun som de aller fleste sheltier er litt reservert ovenfor fremmede, vi jobber me dette), hun er utrolig leken og vilter til tider men også en skikkelig kosejente [smilie=wub.gif] Så sover hun en del da. Det eneste vi "sliter" litt med er bitinga, men det er jo helt normalt! Hun har ikke ødelagt noe, og biter ikke så mye på møbler, men er fæl med å bite oss..spesielt under lek. Masse bilder "Blir kjent med huset" Phoebe angriper sengen sin "sleeps like an angel [smilie=angel2.gif] " Venter på mat. Maasse kos får hun! Det var litt skummelt å hulse på den store nabohunden, men hun var utrolig flink, og de er gode venner nå! Hun er fortsatt litt skeptisk til Chilli.. Den første turen i hagen I full fart.. <3 hun er så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Se så flinke de er, begge to [smilie=wub.gif] Se så flinkk hun er til å kommer når jeg roper på henne [smilie=b020.gif] Det båndet var ikke like populært i begynnelsen, hehe. Etter en lang dag er Phoebe sliten, og trenger å slappe av med favoritt snopet hennes. Såå trøtt.. sovner snart.. ZzZzZzZzZzZz... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Herregud, noe så nydelig Gratulerer med gullet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Så skjønn hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 6. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2006 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2006 Vakre Phoebe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2006 Også så lik pappa'n sin i øynene Robbie er en herlig kar han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 7. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2006 Også så lik pappa'n sin i øynene Robbie er en herlig kar han Kjenner du Robbie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2006 Kjenner du Robbie? Jada De samme som eier ham eier faren til min Saeta, Tiger. Møter de stadig vekk på utstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 7. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2006 så utrolig nydelig! morro at det går så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar