Nirm Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Noen som finner link til de nye endringene som er gjort på den svenske korningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Boxerklubben Svenske brukshundklubben Vanskelig å finne frem på svenske brukshundklubbens sider, men det dukker opp om man søker på regler for korning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Boxerklubben Svenske brukshundklubben Vanskelig å finne frem på svenske brukshundklubbens sider, men det dukker opp om man søker på regler for korning Takker. Sikkert jeg som ikke finner fram, men hvordan poengene utregnes nå mm finner jeg bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Takker. Sikkert jeg som ikke finner fram, men hvordan poengene utregnes nå mm finner jeg bare ikke. Det har de ikke noe oversikt over faktisk - det har vel aldri vært publisert på nett. Alt jeg vet er at for å få godkjent må man ha 300 eller mer poeng...... og at alt over 480 er veldig veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar