Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitjar - Stord Hundeklubb, 10-11 november -07

C.J

Recommended Posts

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Det ekke synd i deg! Jeg og må jobbe til 23 fredag kveld...sukk.... :D Nå håper jeg bare fergene går da! Her er det jo meldt storm og pissvær..

Lazita ; Ja, håper vi treffer på hverandre! Er lenge siden nå. :P Jeg er sikkert litt stresset...skal stille flere hunder...hihi(ikke mine)

He he he jeg er sykemeldt :P

Men er inne å jobber i den ene barnehagen da, men siden de har planleggingsdag i dag så kan jeg ta det når det passer meg.

Nå skal jeg bare bade de to som skal stilles, se om jeg får litt middag i meg også stikker jeg på jobb. Skulle jeg jobbet fullt i dag så hadde ikke jeg heller vært ferdig før i 11-tiden i kveld.

Skrevet

Er det byttet sted!? Nei jeg hater forandringer! :D

Er det vanskelig å finne frem? Noen som vet? Er forandring i planene her for hun jeg skulle reise med skal ikke likevel, så jeg må kjøre selv (heldigvis skal en venninne være med) Så jeg kan sove lengre!! Helt til klokken 07.00 :P

Skrevet
Er det byttet sted!? Nei jeg hater forandringer! :D

Er det vanskelig å finne frem? Noen som vet? Er forandring i planene her for hun jeg skulle reise med skal ikke likevel, så jeg må kjøre selv (heldigvis skal en venninne være med) Så jeg kan sove lengre! Helt til klokken 07.00 :P

ja de har flyttet utstillingen tilbake til der den var før.

Hvis jeg husker rett da.

Skrevet

Jepp. Den skal være i idrettshallen i leirvik, er skiltet til utstillingen... lykke til folkens....

skal stille kl 9 imorgen, så nå er det lalle sov :P

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅH det snør SKIKKELIG ute! Hater å kjøre i snø. Men vi får bare håpe på at det går bra...Nå skal jeg pakke i bilen før jeg skal legge meg.. Natti natt!

Skrevet
ÅÅÅÅÅÅH det snør SKIKKELIG ute! Hater å kjøre i snø. Men vi får bare håpe på at det går bra...Nå skal jeg pakke i bilen før jeg skal legge meg.. Natti natt!

Her har vi snart 15cm med snø nå, glad vi har 4*4 på bilen nå altså.

Lure gubben har jo sagt ja til å kjøre nattbuss i dag(er det mulig???) så han er ferdig på jobb kl04:00 så han får ikke mangen timene på puten før vi må kjøre hjemmefra senest kl6 .

Gud hjelpe meg altså han visste jo så innmari godt at vi må tidlig av gårde, også klager han på at jeg ikke kom meg på jobb før i ettermiddag(kunne gått tidligere siden det var planleggingsdag og barnehagen var stengt).

Ja ja hundene er nå klare så får vi bare håpe vi ikke snør inne i natt hehehe

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...