Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitjar - Stord Hundeklubb, 10-11 november -07

C.J

Recommended Posts

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar
De som står i parantes - er det valper? Mener å huske at i gruppe 7 var det unntatt settere, pointere osv. på voksne men ser det står oppført noen med (1) rundt seg.

I så fall er stabijen den eneste i gruppe 7 :kiss:

De som står i parantes er valper, ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de har rotet litt da de satt opp den PM`en...

CC og CCPP skal i Ring 3 klokken 12.00 OG i Ring 6 Klokken 10.00

Mulig at det er forskjellig dommer på valp og voksen. For de som står i Ring 6 er valper og de som står i Ring 3 er voksen. de med () rundt seg er valper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere skal stille lørdagen også, Lazita. :lol: Da snakkes vi sikkert. Men er denne slik som ølen utstillingen, at jeg må opp før 4 om morgenen, for å nå den fergen som går før fuglene fiser ??? :shocked:

Du har meldt på der ja, så kjekt da.

kanskje jeg får hilst på lille junior da, har blir bare finere og finere gutten :whistle:

Vi må ta 7 fergen siden vi har møtetid kl 9

Tar vi senere ferge så risikerer vi å ikke rekke utstillingen og jeg betalte ikke 600,- for å reise ut der og hjem i gjen bare for å se på liksom.

Vi kjøre sikkert hjemmefra kl 6 da har vi 15minutter å lufte dyrene på før båten skal legge fra kai.

Og ungene gidder jeg ikke slite ut av sengen så tidlig(stakkars de som synes at det å stå opp kvart på 8 er helt forferdelig hehe) så de får være hjemme.

Åh herregud da må vi kjøre hjemmefra senest kl kvart på seks :D

heldig dere da, vi må køre hjemmefra 6 :P

*Dobbelpost, mod. Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du får den imorgen... Om du ikke har fått den kan du ringe til en av kontaktpersonene for utstillingen, ellers kan du ta med deg kvittering på betalt påmelding og kontakte sekretariatet når du kommer på utstillingen, så får du nummeret av dem :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lazita: Urettferdig at dere får et HELT KVARTER lengre i sengen! :D Særlig når jeg ikke er ferdig på jobb før klokken er 23.00 kvelden før :P

Nå er iallefall Twiggy klippet og klar for helgen

Det ekke synd i deg! Jeg og må jobbe til 23 fredag kveld...sukk.... :P Nå håper jeg bare fergene går da! Her er det jo meldt storm og pissvær..

Lazita ; Ja, håper vi treffer på hverandre! Er lenge siden nå. ;) Jeg er sikkert litt stresset...skal stille flere hunder...hihi(ikke mine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...