puddellover Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Advarsel,dype sår! Her .. Tenk så vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 "Flott" sier jeg da. Velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Det er SÅ til pass for han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AllStar Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Skal man være med på noe så dumt, så må man regne med det! <_< Syntes den "sporten" der er latterlig! Utallige folk blir jo skadet hvert år, kanskje på tide å gi seg med det snart ?! HUFF ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Ha! Han fikk som fortjent! :bug: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 De folka der fortjener det... Driver med dyreplageri og så skal det liksom være synd på dem etterpå?? Jah jøss... Meg i r*va! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 *ler* Jeg trodde at jeg nå skulle være den første til å skrive.. "ja, og så?", hihi.. Men ser at mange andre har kommet meg i forkjøpet. Ja til risikosport og lignende.. men at noen virkelig frivillig setter seg i front av mange okser som blir jaget ut, det kommer jeg aldri til å forstå..... Og i forhold til risikosport, så er dette egentlig mer en dødslek i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Jeg mener, som flere andre, at dette var vel fortjent! Helt ærlig så fryder jeg meg over de som skader seg i dette løpet hvert år, de ber om det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 4. August 2007 Rapporter Share Skrevet 4. August 2007 Han fikk som fortjent... kunne gjerne blitt spidda litt mer. stakkars okse da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Syns ikke litt synd på noen av de som deltok på løpet! Tosker er det de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar