Gå til innhold
Hundesonen.no

God morgen!

Aya

Recommended Posts

Vekkerklokken ringer klokken seks, for da skal mannen ut på jobb. Jeg skal sove noen timer til, men våkner jo av styret hans. Kikker rundt i rommet, og begynner å se at noe - eller rettere sagt noen- mangler. Soverommet er lite, så det er ikke så mange steder å gjemme seg bort heller. Jeg spør V om han ser henne, han svarer nei, og vi kikker under sengen, bak hjørner og mellom sengen og veggen. Ingen tøysemus å finne noe sted. Jeg begynner å nærme meg småhysterisk- kan noen ha vært inne og valpenappet henne mens vi sov? Hun er jo så glad i fremmede, det hadde ikke vært vanskelig. Er hun på vei for å bli ulovlig importert gjeterhund i Kina? På vei opp en romferge i Russland? Hvor er lille hvithaien min? Tredje gangen jeg roper (ja, ROPER:p), høres det noen lyder borte ved klesskapet, og etter ytterligere to rop kommer det tuslende en liten, trøtt og gjespende valp ut. Da har hun dyttet ut alt av skapet untatt tre lag med laken og dynetrekk, og ligger visst veldig godt. Grinete er hun iallefall fordi vi vekket henne!

God morgen og ha en fin dag folkens=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...