Mirai Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Tikar: Öppenklass Blakeskerra Duana 2 Mc´kenzie´s Curraheen 1 : 3 Dvina Av Grunningen 1 : 2 Such Warlock´s Vilda 1 : 1 CK CERT (Nuch) BT 3 Emerald Isle´s Black Magic Ciara 1 : 4 Jeg er interessert i å vite hva det som står etter Dvina av Grunningen, moren til Mona, betyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Det ser ut som det er forskjellige utstillinger hun har gjort det bra på. Eller vet ikke helt, navn på andre hunder? hmm.. Har ikke så mye peil på utstilligs tittler og sånnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Nei, det er resultater fra den NKK ustillingen i Drammen. Har vel noe med plassering å gjøre? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 det kan være en 1premie i sin klasse og så 2 beste tispe :? jeg er ikke helt sikker men det kan være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Jeg er interessert i å vite hva det som står etter Dvina av Grunningen, moren til Mona, betyr Hmm.. Er ikke det første 1 : 2 1. premie i kvalitetsbedømming, altså rød sløyfe, og det andre 1 : 2 2. premie i sin klasse? Altså andreplass i åpenklasse tisper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar