Gå til innhold
Hundesonen.no

Opphold på hundepensjonat


Kjerstii

Recommended Posts

Der hvor Tinka har bodd har vi ikke hatt med mat selv. Det vi derimot har hatt med, er et teppe samt et par leiker og halsbånd. Teppet og leikene bør det ikke være noen stor krise at du ikke kan bruke etterpå - to uker på kennel gir ofte litt spesiell og mindre sjarmerende lukt. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjellig hva de ønsker. Kanskje de har en hjemmeside du kan se på, eller ringe i morgen før dere drar? Fibi skal ha med seg saccoseng, teppe, fòr, lenke og halsbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. noen har tepper, og andre ikke. stor forskjell. men stort sett har di liggeunderlag i buret. Klar fordel er at du har med et teppe hvor den kjenner sin egen lukt. Fred.

har passet en del hunder, og de har vert meget fornøyd når du har med en ting og lukt som di kjenner igjen. Jeg passet en hund for ikke lenge siden, og den var ikke komfortabel. den lette etter et sted hvor den kunne ligge, og jeg spurte eieren om teppe og andre ting som den var glad i, og jeg fikk et teppe. Da ble den rolig og helt utrolig snill. La seg på teppe sitt med en gang. Fred.

*Dobbelpost, mod Nina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting har jeg hatt med meg på kennelopphold:

Bikkja og vaksinasjonskortet.

Mat og kobbel har de på kennelen. Og ingen av mine hunder har hatt med seg egne tepper (de bruker ikke det hjemme heller). Likeså med leker.

Eneste kravet jeg har hatt er at bikkjene står sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matkopper, kobbel og fòr osv osv som man gjerne pakker med blir som oftest sendt med hjem igjenn. Det blir mye å passe på om alle hundene skal ha egene kopper, mat og bånd. :|

Teppe kan man ha med, men som regel har de det på kennelen. Men de lukter det jo ikke vant av, så er greit å ta med selv.

Kom inn en Breton der jeg jobber i forigårs, og hun hadde med seg en seng. Sengen ville ikke fått plass i båsen, og står ubrukt :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobbet fikk hundene ham med seg seng om de ville det, (var i allefall nok plass), men vi ga alltid beskjed om at det ikke var nødvendig, med mindre hunden trengte det av spesielle hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...