Gå til innhold
Hundesonen.no

mosseutstillinga


linniogamy

var du på mosseutstillinga?  

15 stemmer

  1. 1.

    • nei
      12
    • ja, men var bare for og se på
      0
    • ja, jeg stilte
      3


Recommended Posts

har hørt begge deler jeg. i hundeboka mi står det BIT :wink:  

men vet at det EGENTLIG et BTK, men jeg har blitt så vant til og si BIT:P

hehe

Aldri hørt om BIT jeg men.. Det er vel enklest å si BTK, så alle skjønner det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis boken er direkte oversatt fra engelsk, og med en oversetter som kanskje ikke kan så veldig mye om utstilling, så kan feilen stamme fra der :D

Og for å være ekstra pirkete:

Du ble nok 1auk og 2 aukk ;)

Først stiller du i åpenklasse unghund (auk) og så går alle med første premiering (rød sløyfe) over i åpen unghund-konkurranseklasse (aukk)

Bare for å være skikkelig prikete liksom :P hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stillte også tolleren min. Må innrømme at jeg ikke har så mye peiling på hva alt heter og sånn, men hun fikk en rød sløyfe og det var det vi trengte. Er ikke så viktig for meg med utstilling og sånn, men hun trengte den siste røde sløyfa for å bli godkjent som avlstispe i retrieverklubben, så hun kan stå på valpelista :D Kanskje vi skal stille noen flere ganger for det var jo litt gøy og Solo takla det veldig bra. (Hun har ikke vært så begeistret for det tidligere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stillte også tolleren min. Må innrømme at jeg ikke har så mye peiling på hva alt heter og sånn, men hun fikk en rød sløyfe og det var det vi trengte. Er ikke så viktig for meg med utstilling og sånn, men hun trengte den siste røde sløyfa for å bli godkjent som avlstispe i retrieverklubben, så hun kan stå på valpelista  :D  Kanskje vi skal stille noen flere ganger for det var jo litt gøy og Solo takla det veldig bra. (Hun har ikke vært så begeistret for det tidligere)

Grattis! =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...