Kine Helen Skrevet 26. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2004 alle tennene til speedy er som sagt løse fortiden! og jeg har passet på for å se om jeg kunne få fatt i en tann:) og det gjorde jeg i dag.. i dag da vi satt og koste i sofaen etter morgen turen , så jeg plutselig at han tok noe fra sofaen i munnen, og siden vi i går bygde kinderegg så tenkte jeg at noen hadde mista noe i sofaen så måtte jo få tatt det fra ham.. farlig å spise små plast ting:( men da jeg fikk det ut av munnen på ham var det en liten hjeksel:) kult eller:???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 26. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2004 Det lykkes ikke meg og finne noen av Rockys tenner. Han slugte dem vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 26. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2004 Det lykkes ikke meg og finne noen av Rockys tenner. Han slugte dem vel ja speedy prøvde jo tydligvis på det da.. men eg var for kjapp denne gangen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2004 Kult... Ville og hatt en tann av Aro men den gang ei. Slukte dem vel han og :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar