Mini Skrevet 7. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2007 Jeg ble så lei av at det bare var problemer med home.no,så jeg laget en ny hjemmeside til Mini: www.minipommen.com Ikke så veldig "proff" akkurat siden jeg ikke har peiling på koder og sånt Koselig hvis noen vil kikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowgli Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2007 Synes siden din var fin jeg, men det var veldig stor skrift som gjorde at det ble en del scrolling. Også er det litt tungvint at menyen ikke følger alle sidene. Men du har en pen og nøytral farge som passer fint. Ellers har du masse flotte og fine bilder! Misunner de som virkelig klarer å ta fine og klare bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 17. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Takk for kommentarer! Ser at skriften er for stor ja,skal fikse det Det med menyen skal jeg også se på...Hadde kanskje vært greit at den fulgte alle sidene ja...Skal se hva jeg kan få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Kjempefin side, med fine farger (det at du har utrolige søte bilder også, er bare et stort pluss! ) Plager meg litt at menyen ikke følger med, så sidene er kanskje litt vanskelig å komme seg rundt på. Eventuelt kunne du ha hatt en 'TILBAKE' knapp på sidene, slik at vi kommer til forsiden. Bildene var bare herlige. Så artig å se en pomme flyve over hindrene i agility Så søt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar