TineSimbaNana Skrevet 6. Juli 2007 Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 Skal vi ha et nytt treff snart? Kanskje når det er meldt fint vær? Hva vil folk da? Trene? Gå tur? Slippe bikkjene?
Eva-Kihla Skrevet 6. Juli 2007 Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 Vi er med! Får håpe Tequila blir helt frisk snart bare.. <_< Vi har ikke noe imot å gå en tur eller bare slippe hundene ett sted. Vi har jo maange badeglade hunder her, kanskje de kan smitte mine litt! Peers ta ett tog og bli med?
TineSimbaNana Skrevet 6. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 Hva er galt med Tequila??
Eva-Kihla Skrevet 6. Juli 2007 Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 Hva er galt med Tequila?? Hu har vært veeldig treg i magen. Når hu har baisa har det kommet ut tørre små bæsjekuler. Og noen ganger hylt/pipi når hun prøver baise.. Var hos dyrlegen, tok rønken men så ikke noe. Har fastet fra mandag til ons nå går hun på noe som skal løse opp..
TineSimbaNana Skrevet 6. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 Hu har vært veeldig treg i magen. Når hu har baisa har det kommet ut tørre små bæsjekuler. Og noen ganger hylt/pipi når hun prøver baise.. Var hos dyrlegen, tok rønken men så ikke noe. Har fastet fra mandag til ons nå går hun på noe som skal løse opp.. Ah, skjønner.. Ikke noe godt sikkert det nei! God bedring - Tequila
Peers Skrevet 6. Juli 2007 Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 Jeg vil være med! Helst torsdag, fredag, lørdag eller søndag neste uke hvis det er i orden for andre Om det blir fredag eller lørdag jobber jeg til 14, så må rekke å dra hjem og hente bikkja, for så å sette meg på toget. Ettermiddagen passer altså best disse to dagene Men vi vil veldig gjerne være med! Gjerne tur med slipping av hundene. Og sist, men ikke minst, ønsker vi fortsatt god bedring til Teq
Peers Skrevet 10. Juli 2007 Rapporter Skrevet 10. Juli 2007 Noen som kan på torsdag? Da har jeg nemlig fri hele dagen
TineSimbaNana Skrevet 11. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2007 Noen som kan på torsdag? Da har jeg nemlig fri hele dagen I Morgen?
Peers Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Skrevet 11. Juli 2007 I Morgen? I morgen ja Noen som kan? Den dagen passer best for meg i hvert fall, eventuelt fredag etter kl 15.
goJJo Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Skrevet 11. Juli 2007 Jeg kan på formiddageni morgen, tolv- ett tiden. Tror Marianne kan da også
TineSimbaNana Skrevet 12. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Så ikke før nå jeg.. men jeg kan ikke i dag og heller ikke til helga! men neste uke kan jeg om noen andre kan da?
Peers Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Jeg troooor ikke jeg kan neste uke, men kan se hva jeg får til
Eva-Kihla Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Jeg kan lørdag og søndag. Og kan hver dag til uka.
kittykatt Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Skrevet 15. Juli 2007 jeg kan mandag, tirsdag, torsdag og lørdag til uka
TineSimbaNana Skrevet 16. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Hva med torsdag? Hva skal vi egentlig?
Marianne&Java Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Jeg kan og kanskje Cathrine kan. Kommer an på når på dagen det er!
TineSimbaNana Skrevet 16. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Kommer det noen hannhunder? Nana har nemlig løpetid! Om det kommer noen hannhunder så må dere nesten si om det er greit at jeg har hun med og jeg har hun da i bånd! Hva skal vi forresten?
Marianne&Java Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Ikke gå for mye, håper jeg...? *vondt i beina*
TineSimbaNana Skrevet 16. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Ikke gå for mye, håper jeg...? *vondt i beina* Har du vondt ennå hehe.. jaja.. Hva vil folk a?!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar