Line_ Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Hallo Kan noen skrive opp når de neste valpeshowene som ikke på meldings fristen har gått ut(for dvergpuddel)?.. Det må helt være i telemark/østfold/vestfolt/oslo området Hat tenkt å melde på Felix men blir så utrolig forvirra her :? Sånn er det med nye utstillings folk Dere kan også skrive opp de som påmeldings fristen har gått ut men skriv de for seg Vil dra å se på en gang også!! Uten hund liksom! Dette ble et forferdelig rotete innlegg.. 8) Menmen.. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 NKK-utstillinger Søk på utstillinger her, og under dommere/annet så ser du om det er valpeshow eller ikke. Helt til høyre ser du når innmeldingsfristen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Forresten...er det noen som veit hvor på NKK sine sider jeg finner de testene om hundekunnskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Hundekunnskap Er det denne testen du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Ja! Jeg fant den rett etter at jeg spurte Begynner på den blå nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Jeg har klart hele den Jippi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 hehe, den måtte jammen meg jeg også prøve nå Jippi, nå kan jeg melde meg til avdelingsmesterskap i hundekunnskap hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Noen som veit noe om det valpeshowet 17. sept. i mjøndalshallen? Vurderer å melde meg på men.. Fikk mail av oppdretter om at det var et valpeshow der så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar