Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Oslo 13. august

Ingvild

Recommended Posts

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Orker ikke lese hele tråden jeg da, hva blir det til hvor?

Jeg tror vel det var snakk om Mariannedalen, med mindre det har blitt endret til noe jeg ikke har fått med meg ;)

Skrevet
Jeg tror vel det var snakk om Mariannedalen, med mindre det har blitt endret til noe jeg ikke har fått med meg ;)

Ah oki, når..?

Skrevet
Ah oki, når..?

Det er jeg ikke helt sikker på ;) Tror det var snakk om ettermiddagen/kvelden, mulig noen andre har et bedre svar å komme med.

Skrevet
Ah oki, når..?

Det er jeg ikke helt sikker på ;) Tror det var snakk om ettermiddagen/kvelden, mulig noen andre har et bedre svar å komme med.

Dette er det nærmeste svaret som har blitt gitt tror jeg

blir det 13 august kl halv åtte da?

(Oslo-folk er nok ikke så flinke til å planlegge hihihi ;) )

Skrevet

Jeg kommer kanskje ;) og har med dustehunden min ;) han eeelsker andre hunder men vil gjerne leke hele tiden noe noen hunder synes er "litt" slitsomt ;) men gir han seg ikke når hundene sier ifra tar jeg han bare i bånd ;)

Skrevet

eg blir gjerne med enten 1300 eller 19.30. Ludde har fått kennelhoste så hvis jeg kan komme uten hårdotten så er det supert. Så kan tispene få slappet av uten en hannhund hengende i rompa :glare:

Skrevet

Da er det vel bestemt at det blir i Mærradalen... Men kan noen komme med et konkret tidspunkt? Jeg kan når som helst, så vil stiller uansett opp om det blir noe.

Skrevet

Sitter sånn kennelhoste igjen på klær og sånn etter man har kost med en hund med sykdommen?

Møtes vi halv åtte ved inngangen til Mærradalen? Hvor mange er vi egentlig?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...