M-lady Skrevet 1. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Det hadde selvsagt sett mye mer fancy ut om noen andre hadde skrevet dette for meg, men likevel... Gikk kl 3 i Sandefjord i går og klarte opprykket til eliten! Veldig underlig egentlig, for det er ikke lenge siden jeg var fast bestemt på å bare PRØVE klasse 1 for moro skyld. Trodde aldri jeg skulle komme så langt! Men hvem vet hvor vi stopper nå...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 1. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Gratulerer! Så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Gratulerer så mye! Jeg synes det er helt topp at du skryter selv. Jeg er også veldig stolt av hunden min og har ny skrytefilm på tråden hennes. Vær stolt av deg og hunden din du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 1. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Grattis! Jeg så dere ikke gå i går, men så dere i dag og det var veldig mye bra der, synes jeg. Det der med å prøve klasse 1 for moro skyld hørtes kjent ut PSST - hva har skjedd med bloggen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Gratulerer så mye, det er jo et kjemperesultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Grattis! Da blir det vel NM kvalifisering i år da? PM frist 9. juli (manuell frist)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Veldig veldig bra! Så gøy det må være å komme så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2007 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2007 Oh, gratulerer :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar