Gå til innhold
Hundesonen.no

Ace og Helene


Nirm

Recommended Posts

Verdens besteste Ace glimter til igjen :imrgreen: . 14 påmeldte, og Ace toppet klassen foran erfarne lydighetsfolk (deriblant ipomaller :P disse langhårsbelgerne kan visst konkurrere med dem også gitt :P.

Karakterene;

Fellesdekk - 10

Fri ved foten - 8,5 (falt ut litt her og der)

Dekk under marsj - 8 (treg dekk og lavt oppsitt)

Innkalling med stå - 8,5 (trukket for at hun ser seg rundt etter ballen og stopper litt sent)

Stå under marsj - 9 (tripper et lite steg)

Apportering - 8,5 (her hadde vi fått 9,5 dersom ikke Ace hadde reist seg og forventet belønning etter at jeg tok imot apporten. Fikk mye skryt for denne øvelsen.)

Fritt hopp med sitt - 9 (litt treg sitt)

Fremadsending til kjegle - 9

Avstand - 8 (glemte å ta hånden på ryggen, og måtte derfor ha en dobbeltkommando på første oppsitt)

Helhet - 10 (!) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P :icon_fun: Dere er så flinke! Begge to! Verdens beste Ace hadde nok ikke vært fullt så verdens beste hvis ikke eieren var såpass flink! Jeg er dypt imponert! (bare si i fra hvis du vil ha en belger til btw.., du ser ut til å ha dreisen på de hehe)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :P

Jeg satt ringside og så på, og dette var imponerende! Morsomt å se folk gå med så fin kontakt med hunden! Alt så så lett ut! Er Ace veldig liten forresten??

Tusen takk for det - jeg er veldig fornøyd med innsatsen vår i dag, og gliset mitt ble bredere og bredere for hver øvelse vi kom oss gjennom :P Ace er en tispe helt innenfor standarden, hun er ca. 59 cm høy, og tisper skal være mellom 56 og 62, mener jeg. Hun er veldig nett da, så hun virker nok mindre av det også. Så dere gå i dag, og det var mye bra der også, men hva skjedde med avstanden? Så dere fikk nappet i går da - grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så bare så liten og søt ut! :P Det så ut som dere hadde full kontroll der ute, var som sagt morsomt å se dere, men skjønte ikke før etterpå (jeg hørte noen si navnet Ace utenfor ringen) at det var dere!

Bira hadde IKKE dagen i dag. Men hun gjorde det veldig bra dagen i forveien og vi sov ikke hjemme, så hun var nok ganske så sliten. Fri ved foten var HÅPLØS og så gjør hun en del veldig dumme ting. Stikker på innkallingen fra ruta (hva er det liksom? Det er ikke innkallingen som er vanskelig!), slår labben borti hinderet og avstanden da... Aner ikke hva som skjedde, men en venninne sa at hun begynte å snuse på noe med en gang jeg la henne ned. Da hun var ferdig med å snuse virket det som hun tenkte "å nei, jeg har glemt å følge med!" og så kom hun løpende til meg. Trist, det hadde vært kult å gå to dager uten å nulle, men slik ble det altså ikke... Men er så fornøyd med lørdagen, at det overskygger alt! Fikk 2. plass begge dager da, uten at det betyr noe!

Nå lurer jeg bare på når jeg skal tørre å debutere i eliten! NM...?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...