Gå til innhold
Hundesonen.no

Her er jeg=)

majla

Recommended Posts

Skrevet

Hei hei! Er ei jente på snart 20 som drømmer hele tida om en liten kompis som flyr i beina på meg hver dag. Har så vanvittig lyst på en liten cairn å trene opp til å bli den beste vennen en hundeeier kan få=) Elsker tanken på den rufsete pelsen og den lille hengivne skapningen.

Noen her som er så utrolig heldige å være venn med en slik en godklump? :P

Jeg har prøvd hva jeg kan å finne info om denne rasen. Var inne på den uoffisielle hjemmesida, men syntes det er dårlig med info om rasen. Noen som har noen erfaringer å dele? Slik jeg har fått med meg er cairn lett å dressere, krever litt pelsstell (napping og børsting) og er en hengiven rase, men kan være litt bjeffete hvis han/hun ikke er dressert skikkelig. Litt kjekkas;o) Men jeg er veldig ivrig etter å lære alt jeg kan om denne rasen. Har planer om å kontakte en oppdretter for å få info der også. Noen som har noen gode (eller dårlige) erfaringer dere vil del med en uerfaren men lærelystig fremtidig cairneier?=) Setter stor pris på alt jeg kan lære! :P

Skrevet

Hei på deg Majla, velkommen hit. Hvor i landet befinner du deg? Cairn er vel en ganske tallrik rase, så det skulle ikke være så vanskelig å komme i kontakt med noen som har en. Her i Trondheim er det en hel gjeng med cairnterriere som bruker å møte opp på terrierklubben sine treff en dag i uka. Kanskje det finnes noe tilsvarende der du bor? Lykke til med en kvikk og sjarmerende rase!

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord=) Bor like utafor Oslo, så skal vel ikke være så vanskelig å fine noe tilsvarende her, nei. Jobber med saken! Ser frem til en energisk krabat i livet mitt i fremtiden=)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...