Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn er vanskelig...


Peers

Recommended Posts

Jeg er litt tidlig ute nå, men klarer rett og slett ikke å vente. Det blir valp på meg etter sommeren, og jeg sitter allerede og tenker på navn :P Det er ikke helt bestemt når det blir valp, men det blir en gang mellom sensommeren/høsten og nyåret. Kommer an på hvilket kull det blir...

Det blir en pinschertispe, om det blir rød eller black/tan får vi se. Det blir høyst sannsynlig tispe, fordi det allerede kommer til å være en tispe og en hannhund (begge springere på 5 år) i husstanden når det er aktuelt med valp, og jeg tror det blir lettere å ha tispe/tispe/hannhund fremfor tispe/hannhund/hannhund. Har foreløpig disse alternativene, men er åpen for forslag fra andre også:

Thema/Tema

Twila

Vega

Faiga

Terra

Praxis

Edda

Ebba

Thyra

Tindra

Hvilket navn liker dere best av disse? Jeg klarer ikke å bestemme meg...

Og som sagt, dere kan komme med andre forslag dersom dere har noen.

Håper virkelig på hjelp her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i litt samme situasjon, pass deg så jeg ikke stjeler navnene hehe

Likte Tema og Vega jeg :P

Bare å stjele, bare ikke akkurat det jeg til slutt velger <_< (:P)

Er for øyeblikket mest "gira" på Tema, Vega, Twila og Faiga selv, men resten av listen min er veldig sterke konkurrenter de og. Navn er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad i navnet Tindra. Det betyr "stjerne-blinking" på svensk . (Twinkling star)

En an mine tidligere valpekjøpere kalte valpen for det, da moren het "Indra" på stamtavlen. En herlig voff (som bor i Sverige, ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Ser ut til at Vega og Thyra har fått flest "stemmer"fra dere her inne hittil, men har enda ikke klart å bestemme meg.

Men listen er i hvert fall kortet ned til Vega, Thyra, Tindra, Thema, Twila og Faiga :wub:

Hvorfor er sånt så vanskelig? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...