Gå til innhold
Hundesonen.no

Baghera og Joy (Bullebo's Game Over og Abiagas Joy)

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Åååh, finingene! :lol:

Og så lita Joy så ut sammen med Baghera! hihi :)

Tihi ^^ Ja, Joy er ikke akkurat gedigen fra før, så ho blir litt liten og spinkel når ho er med baggisen. :P

gullungene jo! Og gullet til tante ^^

Jaah ^^

Kjempefin hund med en nydelig farge:) Bullmastiff er flotte hunder:)

Tusen takk! Ja, bullene er fantastisk! :P

• 1 month later...
Skrevet

Nye bilder! Har vært hos mamma i helga, men er bare bilder av Baghera denne gangen, for Joy kom ikke før NÅ, men kan jo ta bilder av ho nå da. Hvis jeg gidder. :P

oO004.jpg

oO003.jpg

oO005.jpg

diverse019.jpg

diverse020.jpg

You talkin' to me?

diverse021.jpg

Hoho, bakbein på avveie!

diverse022.jpg

diverse023.jpg

diverse025.jpg

diverse026.jpg

Aaaw, mongonærbilde-Bæggis!

diverse027.jpg

Eeeee!

diverse028.jpg

diverse029.jpg

diverse031.jpg

Mongoo

diverse032.jpg

ÆæææÆÆæææÆææ

oO001.jpg

oO002.jpg

Ke?

oO006.jpg

Skrevet

Selv om jeg ikke er noen kjempefan av bullmastiffer, så må jeg jo si at Bagheras mange uttrykk og kule personlighet sjarmerer meg mer enn jeg trodde var mulig :P :P Ser ut som en artig kar å ha i hus :P

Skrevet
Selv om jeg ikke er noen kjempefan av bullmastiffer, så må jeg jo si at Bagheras mange uttrykk og kule personlighet sjarmerer meg mer enn jeg trodde var mulig :P :P Ser ut som en artig kar å ha i hus :P

Heheheh, det er teit at du ikke fikk møtt han ordentlig på Bjerke, da! :P

Skrevet

Ja, jeg gikk forbi deg og en jeg tror må ha vært IM her inne, men jeg var søkkvåt og kjempemøkkete og ikke spesielt lysten på så veldig mye annet enn å komme meg hjem, hehe :P

Skrevet
Ja, jeg gikk forbi deg og en jeg tror må ha vært IM her inne, men jeg var søkkvåt og kjempemøkkete og ikke spesielt lysten på så veldig mye annet enn å komme meg hjem, hehe :P

Ja, det stemmer. Samme var vi, og jeg snakka jo i tlf i tillegg. bare sånn for å gjøre alt litt ekstra vanskelig :P

Skrevet
Ja, det stemmer. Samme var vi, og jeg snakka jo i tlf i tillegg. bare sånn for å gjøre alt litt ekstra vanskelig :P

Hehe! :P Dere så like fornøyde ut som meg da, ja :P Jeg hadde gjørme overalt etter at en labrador/golden valp syntes det var så rasende festlig at jeg ville sette meg ned på huk for å hilse på henne, at hun like gjerne hoppet opp på meg - noe som resulterte i at jeg stiftet et meget nært bekjentskap med gjørma og det som var igjen av gress på Bjerke... Må ha vært et småfestlig syn :P

Skrevet
Hehe! :P Dere så like fornøyde ut som meg da, ja :P Jeg hadde gjørme overalt etter at en labrador/golden valp syntes det var så rasende festlig at jeg ville sette meg ned på huk for å hilse på henne, at hun like gjerne hoppet opp på meg - noe som resulterte i at jeg stiftet et meget nært bekjentskap med gjørma og det som var igjen av gress på Bjerke... Må ha vært et småfestlig syn :P

Haha, deilig :P

Skrevet

Fler!

tagge001.jpg

tagge002.jpg

tagge003.jpg

tagge004.jpg

tagge005.jpg

tagge006.jpg

Joy lurer på hvem som kommer.

tagge007.jpg

tagge008.jpg

"Jeg kommer og tar deg!"

tagge009.jpg

Slappe av.

tagge010.jpg

Joy ligger igla utover plassen.

tagge011.jpg

tagge012.jpg

tagge013.jpg

tagge014.jpg

Jeg ber bikkjene dekke, Baghera legger seg rett ut, og Joy sier at jeg skal forte meg å bli ferdig. :P

tagge015.jpg

tagge016.jpg

tagge018.jpg

*dele opp*

Skrevet

tagge019.jpg

tagge020.jpg

Joy venter på at jeg skal sparke kongle! *små barn, store gleder*

tagge022.jpg

tagge025.jpg

*Løpe avgårde med konglen*

tagge026.jpg

"Hvorfor ber du meg slippe hvis du uansett skal sparke den til meg igjen??"

tagge027.jpg

MIN kongle!

tagge028.jpg

Nei, jeg ER ikke helt frisk heller. :P

tagge036.jpg

Sånn halvveis ståbilde.

Og ståbilder av Baghera:

tagge037.jpg

tagge038.jpg

Skrevet

Å så utrolig pene vakre fullkommene nydelige perfekte hundene er!

Fornøyd?

Neida.. Men det på trappa med joy var fint! og det hodetbildet der hun ikke stikker tunga ut :P utstillingsbildene av baggi skulle vært tatt fra en annen vinkel... Og kumlokk bildene er litt kule :P

Skrevet
Å så utrolig pene vakre fullkommene nydelige perfekte hundene er!

Fornøyd?

Neida.. Men det på trappa med joy var fint! og det hodetbildet der hun ikke stikker tunga ut :P utstillingsbildene av baggi skulle vært tatt fra en annen vinkel... Og kumlokk bildene er litt kule :P

Han går seriøst HELE tida på det kumlokket! Og ja, trappebildet av Joy er favoritten min. ^^ Var ikke jeg som tok utstillingsbildene! :P

• 4 weeks later...
Skrevet

Masse fine bilder Camilla... :icon_redface: Er ikke alle som gidder å slite med photobucket.. *kremt*

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg oppgradert litt, så nå er det ikke lenger mobilbilder jeg spammer dere med!

På noen av bildene er det litt dårlig fokusert og sånt, men jeg holder fortsatt på å lære meg kameraet, så dere overlever det litt!

Først kommer noen blomsterbilder ( :blink: ), så skal dere få se Baghera i høstskogen!

IMG_0001.jpg

IMG_0004.jpg

IMG_0007.jpg

IMG_0016.jpg

Trøtt?

IMG_0209.jpg

Jeg fant, jeg fant! ..tror jeg..

IMG_0205.jpg

IMG_0202.jpg

Pinneeeee!

IMG_0195.jpg

IMG_0193.jpg

Pene skogen. :blink:

IMG_0179.jpg

Baghera sitter og ser pen ut. :closedeyes:

IMG_0143.jpg

IMG_0131.jpg

IMG_0110.jpg

*sparke litt*

IMG_0064.jpg

Oppover veien i skogen.

Jeg har fått en pus også! Den heter Shere-Kahn (selvsagt :P ) og den ser slik ut:

IMG_0029.jpg

IMG_0027.jpg

IMG_0020.jpg

Det kommer fler så fort de blir lasta opp i photobucket, bl.a. en serie med bilder av Baghera som løper etter pinne! :P

Skrevet

Flere, ja..

IMG_0240.jpg

*løpe*

IMG_0241.jpg

"Ups, for langt!"

IMG_0242.jpg

"Skal vi se, da.."

IMG_0243.jpg

"Der ja!"

IMG_0244.jpg

"Jeg tok den!"

IMG_0289.jpg

IMG_0282.jpg

IMG_0217.jpg

"Jeg gidder ikke å sitte og vente på at du skal bli ferdig.."

IMG_0223.jpg

"Kommeeeer"

IMG_0251.jpg

Inn og slappe av litt:

IMG_0321.jpg

"Geeeeeee"

RULLE!

IMG_0325.jpg

IMG_0324.jpg

IMG_0322.jpg

IMG_0311.jpg

IMG_0308.jpg

Skrevet

Okei, her er siste spam fra i dag! :blink:

Tok med meg Kim David, en venn av meg, og Baghera på et jorde for å leke og ta bilder.

IMG_0333.jpg

Rødt tre på veien til jordet.

IMG_0342.jpg

Kaste frisbee-leke.

IMG_0343.jpg

Han kan løpe, jo!

IMG_0347.jpg

Weeeee!

IMG_0360.jpg

Tar'n!

IMG_0363.jpg

Run!

IMG_0387.jpg

Kim David kaster og Baghera henter!

IMG_0379.jpg

Døøøøø, leka!

IMG_0407.jpg

Førstemaaaaann!

IMG_0445.jpg

Løpeløpeløpe!

IMG_0463.jpg

Weeee!

IMG_0497.jpg

Sånn så leka ut til å begynne med.

IMG_0513.jpg

RULLE! (selvsagt)

IMG_0534.jpg

Hvile litt.

IMG_0535.jpg

Så mongoløpe!

IMG_0536.jpg

Litt til!

IMG_0606.jpg

Drakamp!

IMG_0622.jpg

Der røyk den!

IMG_0633.jpg

Kenguru!

IMG_0652.jpg

Hoppeeee!

IMG_0653.jpg

Igjen!

IMG_0664.jpg

Og sprette!

IMG_0698.jpg

Mongohoppe!

IMG_0700.jpg

Drepe leka!

IMG_0743.jpg

Sånn så den ut på slutten..

*dele*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...