Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilling under NKK Trondheim


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Vi må ha enda en grillkveld under NKK Trondheim!

Hva passer best for folk:

Fredags-kvelden eller lørdags-kvelden(sankthans) ? :lol:

Skrevet

Samme for meg egentlig, men lørdag er kanskje best? Sikkert en del som kommer oppover/nedover fredag og dermed ikke har mulighet til å være med?

Blir i alle fall veldig koselig om vi får det til - jeg stiller opp med engangsgrill og kamera.

Hvor skal vi ha det? Det er vel hyggelig ved sjøen? Rotvollfjæra?

Skrevet

Hva med der vi hadde det i fjor? Det var en fin plass synes jeg :) Jeg dukker opp med hund og gris.

Ang dag så hadde kanskje vært best lørdag?

Skrevet
Hva med der vi hadde det i fjor? Det var en fin plass synes jeg :)

Ja, det var veldig greit der - i Rotvollfjæra altså.

Jeg dukker mest sannsynlig opp uten hund. Jeg regner med folk stort sett vil spise maten sin selv?

Lill: Hvor du bor hen? Kan komme med forklaring til hvordan du kommer deg til Rotvollfjæra. Har du mulighet til å bruke bil eller er du avhengig av buss/tog?

Guest Christine
Skrevet

Lill: Hvor er det myndeutstillinga er denne gangen?

Rotvollfjæra ligger rett v. eplehagen hvor utstillinga ble arrangert i fjor iallefall :)

Jeg og Malin kommer! (Stakkars Malin, jeg legger planer som bare det for oss!)

Tror både Vanish og Milo blir med!

Skrevet
Er det langt fra Leangen eller? Og når ca. regner dere med det blir?

Det er ikke så veldig langt fra Leangen, tar kanskje et kvarter å gå sånn ca?

I seks- eller sjutiden, kanskje?

ja, har bil! Og ja, myndeutstillinga skal holdes på eplehagen iår og:)

Ok, Rotvollfjæra er rett ved Eplehagen. Når du står på parkeringsplassen ved Eplehagen, så skal du se en gård. Ved den gården går det en vei, og da er det bare å gå nedover den femti meter eller noe sånt, så kommer du fram.

Skrevet
Det er ikke så veldig langt fra Leangen, tar kanskje et kvarter å gå sånn ca?

I seks- eller sjutiden, kanskje?

Ok, Rotvollfjæra er rett ved Eplehagen. Når du står på parkeringsplassen ved Eplehagen, så skal du se en gård. Ved den gården går det en vei, og da er det bare å gå nedover den femti meter eller noe sånt, så kommer du fram.

Ok, hmm.. Jeg finner sikkert ikke fram da, men kanskje du kan hjelpe meg når vi er der? :)

Er ikke det litt sent? Eller det tar kanskje så lang tid før BIG og BIS er ferdig? Vi kan jo bare si det sånn at vi begynner å gå etter finalene, eller? Er det mulig å parkere der nede?

Skrevet
Ok, Rotvollfjæra er rett ved Eplehagen. Når du står på parkeringsplassen ved Eplehagen, så skal du se en gård. Ved den gården går det en vei, og da er det bare å gå nedover den femti meter eller noe sånt, så kommer du fram.

Eller noen kan kanskje møte deg ved eplehagen om du vil det? (Jeg vet ikke engang hvor eplehagen er jeg - tror jeg :) )

Skrevet

Jeg aner heller ikke hvor eplehagen er...

Det er forresten meldt regn :)

Ikke så sikker på om jeg orker å ut å grille om det regner altså..

Skrevet
Ja:p Altså.. Mine finnestedmedforklarings erfaringer er ikke de beste :)

Vet hvordan du har det, har selv det samme problemet :P

Jeg aner heller ikke hvor eplehagen er...

Det er forresten meldt regn :)

Ikke så sikker på om jeg orker å ut å grille om det regner altså..

Ser vel an været, tar vel ikke sorgene på forskudd? Værmeldingen på VG sa at det ble 14 grader overskyet, ingen regn.

Skrevet
Ok, hmm.. Jeg finner sikkert ikke fram da, men kanskje du kan hjelpe meg når vi er der? :)

Er ikke det litt sent? Eller det tar kanskje så lang tid før BIG og BIS er ferdig? Vi kan jo bare si det sånn at vi begynner å gå etter finalene, eller? Er det mulig å parkere der nede?

Det er godt med parkeringsplass, både rett ved fjæra og litt lenger bort. BIG er vel ferdig rundt halv fem-fem kanskje? Men jeg må uansett hjemom og legge fra meg hund + hente mat og engangsgrill...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...