Gå til innhold
Hundesonen.no

Turboen miin<3

turbogutten

Recommended Posts

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

Du er så flink, gosj, jeg vil også bli så flink til å trene..Lykke til videre.. Dette går jo kjempebra

Skrevet

Vi savner dere på trening, vi! :P Hvor er dere blitt av?

Fin blogg btw.

Flinke dere er :ahappy: Blir nesten litt misunnelig, jeg. Har ingen treningskompiser, så det er så kjedelig å trene alene.

Skrevet
Furuset skole hver mandag kveld :ahappy:

Men hun skriver at de trener ag i stovner - de er jo egenltig på kurset vårt, jo. :P Men ser dem aldri mer.

Skrevet
Men hun skriver at de trener ag i stovner - de er jo egenltig på kurset vårt, jo. :ahappy: Men ser dem aldri mer.

Jeg har falt helt ut også har jeg ikke fått tak i noen av trenerene på mail og "tørr" ikke bare betale avgiften å komme på trening liksom :P Men vi skal komme tilbake snart forhåpentligvis! Har dere starta opp igjen etter vinteren??

Skrevet

Treningene begynner 12. januar klokken 18.00 :ahappy: Sikkert bare å komme, vi er ikke mer enn fem stk på trening (som regel).

Chessea og jeg tok bronsjemerket btw. Må jo skryte litt :P

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Mange som ikke er spesielt flinke :ahappy: Hey - ingen på partiet kan måle seg med Turbo når han går slalåm i alle fall! :P

Skrevet

ååkei, godt å høre at han kanskje funker til noe, sjøl om han fortsatt har mark i rævva når det gjelder å bli sittende ved start streken :ahappy: Men da skal jeg få betalt den avgiften også sees vi sikkert den 12!

Edit: Benedicte om du leser: vi må få ordna noe sånn at lp og ag funker da :S For de kræsjer jo om jeg begynner med ag igjen=?

Skrevet

Jeg er borte 12, men etter det dukker jeg opp på treningene :ahappy:

Turbo er kul på agilitybanen! :P Han er rett og slett en turbo! Hehe

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...