Gå til innhold
Hundesonen.no

Kylling


Mirai

Recommended Posts

HJELP??

Mona har spist kylling :-o Med bein. En kvart en tror jeg. Vet ikke hvor mye kjøtt og bein som var men.

Er det noe jeg bør gjøre? Hun hoster litt... litt sånn tørr hoste. Har ikke mulighet til dyrlege i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert helt greit! :D Hvis hun ikke har blitt verre til nå går det nok over av seg selv. Har hatt samme problemet med Nemi da hun spiste fisk... Selvfølgelig skjedde dette midt på natten, mens vi var på ferie så det var vanskelig å komme seg til dyrlege. Fikk beskjed at så leng hun ikke ble verre går det nok over. Hvis ikke kontakt dyrlegen...

Håper det gåt bedre nå!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikert greit Wilma bruker og stjele kyllingbena til kattene ofte, nå er hun blit vant til at jeg tar de fra henne så nå tar hun dem har de i munen til vi kommer inn slik at jeg ikke merker det, også går hun inn på et rom for seg selv og spiser de opp.

Jeg har aldri bekymret meg for kyllingben pare passer på at resten av familien gir de til kattene og ikke Wilma. Kattene har jo spist de i alle di år uten noe problem. Så linge det ikke siter fast i halsen går det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...