Gå til innhold
Hundesonen.no

valpekurs bodø/fauske/saltdal eller omegn?


Lene og Diesel

Recommended Posts

Jeg mottar min blandingsvalp om noen få dager,og lurer derfor på om det arrangeres valpekurs i salten området til høsten? Evnt navn/nummer til folk som kan arrangere dette.. Min hund og de 2 andre i kullet vil så gjerne være med på noe slikt etterhvert,men har ikke funnet noe informasjon om slikt til nå..

Gleder meg til å få hund igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iik! Desverre har jeg ingen tips om valpekurs. Salten brukshundklubb har nettopp hatt et dressur/valpekurs, antar det blir en stund til neste. Du kan eventuelt gå inn på sbhk.no og sende mail til en av de som har peiling på nårtid det blir neste gang. Man finner mailadresser og slikt på siden. :) Jeg bor i Bodø førresten. Morsomt med flere folk fra nord her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Skal sende de en mail å høre,hadde vært utrolig kjekt med et kurs etterhvert. Pga litt forandring i planene,ble hunden hentet hjem i dag :)

Er kjempefornøyd og storkoser oss begge 2 nå,dette blir moro fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro. :P Ser for meg salten brukshundklubb skal ha noe kurs til høsten, men hva det blir vet man jo ikke enda. Mulig de kjører dressurkurs to ganger i året? Hmm. Jeg er ikke aktiv i klubben enda men skal ta første steget iløped av sommeren/høsten for da blir det familieførøkelse her i huset også, og da kommer det en liten gjeterfrøken i hus...

Du må bare hyle ut hvis du og valpen vil sosialiseres litt med en liten blandingsfrøken på 4kg. Hun er 10mnd nå og begynner å bli ganske voksen av seg, men hun sier aldri nei til lek. De fleste hundene hun treffer på iløped av en vanlig dag tar seg ikke tid til å leke med henne. -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...