Gå til innhold
Hundesonen.no

Historien om dyresonenmedlemmene på fest


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Sykt bra tråd! Ler meg ihjel :wub:

Litt om meg:

- Jeg er egentlig litt sjenert, men blir utrolig fjollete og sosial når jeg drikker, snakker med alle jeg ikke kjenner, i tilegg hører jeg ikke etter på hva noen prøver å fortelle meg hvis jeg ikke synes det er interessant.

- Tåler utrolig lite alkohol

- Kan lett komme opp i diskusjoner med folk hvis jeg er mot det de påstår, kan være om hunder, rasisme osv

- Sovner veldig lett når jeg drikker

- Veldig positiv og glad, men hvis jeg sover for lite blir jeg sutrete

- Elsker å snakke om hunder, da spesielt min egen :lol:

- Har lett for å bli irritert på meg selv

- Glemmer alt

. Klumsete

EDIT: så du ikke ville ha med fler :closedeyes:hehe, du må bare ta meg med hvis du trenger flere karakterer :)

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døra til hovedhuset gikk opp med et brak, og ut trampet en høy, tettbygd dame med små øyne og et voldsomt hår. Det så ut som hun var det tredje medlemmet i Karius og Baktus, og hun hadde tilsvarende antall tenner i kjeften. Hun hadde på seg en alt for trang bukse og en meget avslørende topp.

Loke frøs midt i låvedøra og Maria begynte nervøst å se seg om etter en måte å unnslippe konfrontasjon.

«Hva gjør dere her, dere inhabile byfolk?!» ropte Boubou før hun grep en høygaffel og låste Loke opp mot veggen.

«Eh, jeg må egentlig gå og møte en venn-» begynte Loke, men kom ikke lenger før den møkkete fyren kom ut av låven i border collie-fart og grep tak i Maria som begynte å kjefte usammenhengende på noe som lignet spansk. Situasjonen var anspent, og hverken Loke eller Maria hadde noe å megle med. Inntil Loke kom på en lysende god idè.

«Er dere interessert i å kjøpe noe av oss?» prøvde hun seg og så på Boubou med et påtatt vennlig smil. Boubou rynket den værbitte pannen og så på de blodskutte øynene til Loke med tvil.

«Hør, de kommer tilbake» sa ida og holdt langlina klar. De kunne høre lyden av noe som lignet en elefant på vei gjennom skogen. Loke kom til syne mellom et par trær, med kvister stikkende ut av håret og jord på klærne. «Vi eh..fant noen som kan hjelpe oss», sa hun mens hun glante litt tilfeldig rundt på trærne. «Men de ville ikke treffe så mange samtidig, så vi kan ikke gå ned der alle sammen på en gang». Basseteier, Zufy og Line meldte seg frivillig til å bli med ned til gården igjen, mens de andre litt surmulende ble stående igjen for å vente enda lenger. Kristina og Silje85 hadde begynt med å arrangere en treklatrekonkurranse, men Buhundjenta hjalp Espen med å tørke litt gris vekk fra klærne hans.

Etter noe som virket som en halv evighet kom Loke og Maria tilbake alene. «Sånn, vi har skaffet en traktor», sa Maria fornøyd. Ida var den eneste som var voksen nok til å tenke fem minutter inn i fremtiden, og spurte «Hvor ble det av de tre andre jentene?». «Åå, se den sjeldne hakkespetten!» ropte Loke nærmest i fistel og veivet med armene i retning bak ida. Alle snudde seg og begynte å ta bilder med mobilen, bortsett fra ida som så med smale øyne på Loke. «Vel, da gikk vi!» sa Loke og begynte å brøyte seg vei gjennom skogen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, fordi hun har meg :P Hun har bare ikke utnyttet mitt store potensial enda *flirer*

Da har jeg en oppførsel-dobbeltgjenger på sonen...godt å vite :rolleyes:

Så jeg bytter bort traktoren hihi... Han spanske kameraten snakker egentlig et merkelig engelsk, så kunne det vært meg og bestevennen (ex-bestevennen, snufs.)

Trange bukser, ok, en avslørende topp har ikke så mye å avsløre hos undertegnede...men værbitt panne???Jeg blir fornærmet!! *gå og se meg selv i speilet* :rolleyes:

(men...vet du hvem vi er, eller? var jo mye i TBG for noen år siden (Danset i fontenen på den greske resturanten mot Kammegaten)).

Takk for at du fant på noe om meg, Julie :wub: Du er kuul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, jeh vill også være med:D!

Kristin.

Jeg kan ta ganske av på party/fester :P

Når jeg er drita snakker jeg om ALT mulig til alle :P Til og med de jeg ikke kjenner . :rolleyes

Diskusjoner med folk jeg nesten ikke kjenner blir det også ofte .. :P

Jeg har også en uvane, at jeg kan ha i meg alt folk gir meg uten og spøre hva det er :P Men heldigvis tåler jeg ganske masse..

Kan også finne på ganske mye snålt, eks. stakk innom kirka litt dritta en gang og traff en jeg kjenner, kom opp i en diskusjon om 'emo'er' (for de som vet hva det er?) og det ente med at jeg begynte og kaste appelsiner, og ble kasta ut av kirka :wub:

EDIT; ser du ikke vill ha med flere :rolleyes:

Jeg kan ha en liten birolle på en 'episode' ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...