Carina Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 For noen skjønne snusk! Tenker meg du gleder deg til å få henne hjem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne-pia Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Nåmmin, så herlige små nurk da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Nåå, så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Wow, så søte!! *Sheltiesjuk * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 27. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Renate: jeg skjønner nesten ikke at dette er virkelig, men det er det altså. Etter så mye fundering, og research som jeg har gjort Hun er altså den nydeligste skapningen i hele verden, så tøff og frampå, og alikevel så kosete og herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Så nydelig:D Merker at jeg savner valpetida, *sukk*! Nyt tiden fremover ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Grattis! Hun var nydelig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 29. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Vi var på besøk hos valpene i dag. Og, tenk, i morra er de 7 uker allerede, nå nærmer det seg De er så herlige, så tillitsfulle, kommer durende bort for å hilse, hele gjengen. Skjønne, småsprø valpiser, er det de er Sambo knipset et par bilder av meg og Keira, eller, det er jo Keira det er bilde av, jeg fungerer som bakgrunn Er hun ikke bare nydelig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Kjeempe nydelig :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2007 Kjempeflott, gratulerer med valget Tenker det blir en lang uke nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 30. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2007 Kjempeflott, gratulerer med valget Tenker det blir en lang uke nå? Ja, jeg tror jeg blir sprø snart, hehe. Men jeg planlegger og styrer, så tror tiden kommer til å gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 2. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 Her kommer nye bilder av jenta mi, 7 uker gammel. Nå er det ikke lenge igjen nå. Tiden går så sakte, jeg tror jeg blir sprø Tiden gikk fort i begynnelsen, men nå snegler den seg av gårde. Hun er så herlig. Det blikket kan smelte hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 2. August 2007 Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 Så herlig! Kan tenke meg at du gleder deg til å få henne hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 2. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 Så herlig! Kan tenke meg at du gleder deg til å få henne hjem? Gleder meg ja? Tenker ikke på noe annet :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Å!! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 7. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2007 Her kommer de siste bildene som oppdretter har tatt. De neste bildene vil nemlig bli tatt hjemme hos meg. Keira kommer hjem på fredag, trenger jeg å si at jeg gleder meg? 8 uker har hun blitt, og forandret seg mye Et siste bilde av jentene sammen, Keira i midten. Nå kjenner jeg virkelig sommerfuglene krible i magen, nå er det ikke lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Næmmen så nusselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schæferen Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 så nydelig hun er blitt! kan tenke meg du får sove mye i natt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 9. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 så nydelig hun er blitt! kan tenke meg du får sove mye i natt;) Du kjenner meg. Kommer ikke til å få sove en centimeter. Denne siste uka har virkelig sneglet seg avsted. Gleder meg til Keira og jeg skal oppover og besøke deg og Zeta, det blir ikke helt med det første, men bare vent, plutselig står vi på tunet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schæferen Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Du kjenner meg. Kommer ikke til å få sove en centimeter. Denne siste uka har virkelig sneglet seg avsted. Gleder meg til Keira og jeg skal oppover og besøke deg og Zeta, det blir ikke helt med det første, men bare vent, plutselig står vi på tunet ja,du har jo vært her før du;) Du får ta deg en sovetablett og sørge for at du ikke våkner før klokken tolv eller noe..da er det jo bare en time eller to igjen :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. August 2007 Rapporter Share Skrevet 11. August 2007 Åh Mari kom igjen nå, vil se bilder av lille nurket!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 11. August 2007 Rapporter Share Skrevet 11. August 2007 Grattulerer med nydelig valp.lurer på hvordan det har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 14. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2007 Keira har fått sin egen side på "Din hund". Ta gjerne en titt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar