Heidi P Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 HVordan går man fram for å finne hundetrenere som gir private timer ? Hva er normale priser ? tenker på ren lydighets trening av uerfaren hundeeier og grønn hund. Har man selv noe man skulle sagt med måten hunden trenes på ? (være seg måte den blir belønnet/korrigert)
Ingvild Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Det er vel ikke spesielt vanlig å ta privattimer i lydighetstrening, men jeg ville ha tatt kontakt med en hundeklubb/hundeskole i nærheten, og høre om en instruktør hos dem kan gi deg noen timer. Og da velger du selvfølgelig en hundeklubb/hundeskole som bruker metoder du tror du kan trives med (altså, bruker du mye straff i treningen så tar du ikke kontakt med Canis Hundeskole liksom).
Heidi P Skrevet 13. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2007 Jeg vet at ikke det er vanlig, men jeg vil nå prøve alikevel Takk for tips
sveintore Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Skrevet 13. Juni 2007 Sier du hvor du bor, så kan vi jo kanskje anbefale noen :-)
Fanny Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Skrevet 13. Juni 2007 Jag tror faktiskt inte att det är så ovanligt med privattimmar. Varken i vardagslydnad eller tävlingslydnad. Vi har båda delarna ganska ofta.
Heidi P Skrevet 13. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2007 jeg bør i østfold, Moss Takk for svar. Jeg har fått kontakt med en trener, og håper han kan hjelpe oss
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar