turbogutten Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Ja som dere sikkert skjønner lurer jeg på om noen her inne har lyst på treningskamerater en-to ganger i uken? spesielt denne uken å neste Jeg å Turbo er meldt på NKK Trondheim og er laangt fra bra nok forberedt Så hvis noen bor i nærheten av tveita eller i t-bane avstand unna og vet om ett fint sted å trene er det bare å hyle ut! *spentspent*
Peers Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Vi kan sikkert bli med, vi trenger trening vi også. Snart konkurreringer Bor i Oslo, ved Skøyen, så burde gå greit å finne et sted å trene?
Kristina Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Vi kan også bli med, vi bor på sthans haugen.
turbogutten Skrevet 11. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Supert bare å komme med forslag på sted da
Marianne Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Joda vi henger oss med! FInne et sted som ikke er så langt for alle å dra da?
turbogutten Skrevet 11. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 kanskje Hovseter?? det er en parkeringsplass rett ved husebyleiren (gardeleiren). Vet at oslo hundeskole er der noen dager så jeg kan prøve å finne ut hvem dager de er der??
Kristina Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Vi kan godt reise til Hovseter, men jeg veit ikke hvor der er, så da trenger jeg å vite hva nærmeste stoppested heter.
turbogutten Skrevet 11. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 stoppestedet heter hovseter
Kristina Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Denna uka kan jeg bare trene på kvelden, tidligst i 7 tida. Men det er vel greit så lenge det er så varmt eller? Skal vi trene i mårra? Hvor på hovseter da? Kan jeg gå av på hovseter t-bane?
turbogutten Skrevet 11. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Jeg vil gjerne så sent som mulig hehe, så etter 7 passer bra Kan godt trene i morgen jeg iallefall men aner ikke om oslo hundeskole har treninger der i morgen.. vi burde kanskje finne ett alternativ til hovseter å? på hovseter går du av på t-bane stasjonen og følger garde gutter hehe det gjorde jeg men vi kan jo møtes på t-bane stasjonen isåfall..
Marianne Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Gardeleieren på Hovseter passer meg ypperlig, har gangavstand dit Har tilbrakt maaaaaaaaaaaaaange timer bak der når jeg trente med den klubben som hadde det stedet før Det er ikke så langt å gå fra banen dit
Marianne Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 8 er sikkert fint Men er vi sikre på at plassen er ledig..?
turbogutten Skrevet 11. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Det er nettopp dette, jeg er ikke sikker på om oslo hundeskole er ferdig der oppe for sommeren eller ikke..
Peers Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Hovseter er greit for min del, hvis vi møtes ved t-banestasjonen Er ikke sååå kjent der... Vi kan sikkert være med hvis det blir noe i morgen, men vet ikke helt hvor motivert bikkja kommer til å være. Vi skal på skogstur og badetur i morgen, så han er antakelig ganske sliten når kvelden kommer. Men vi får se an formen hans Jeg vil i hvert fall gjerne være med!
CamillaM Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Hei jeg er ny her Hadde en litt uheldig episode i helgen, den ene hunden min ble angrepet. Hadde det vært mulig å komme å se på dere evt bli med å trene litt? (må se ann hevelsen på benet) han trenger å se noen snille hunder Turbo: vi gikk sammen med deg på bronsjemerke kurs på OH, husker du oss?
Marianne Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 men uansett om de er der eller ikke så går det ann å trene litt lenger bort der, det kryr av parkeringsplasser der Møtes ved banen ca 20? Og selvfølgelig er det bare å komme!
Kristina Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Vi skal være der 20.06 iflg trafikanten.
Peers Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Jeg ser an formen på bikkja, mulig vi dukker opp. Men ser for meg at han er lite treningsvillig etter noen timer i skogen med lek og moro... Om vi ikke kommer, så er vi gjerne med neste gang
Marianne Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Da er vi 2,5 Pip meg en sms om vi skal vente på deg da
Peers Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Da er vi 2,5 Pip meg en sms om vi skal vente på deg da Holder deg oppdatert
M.J Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Vi kommer om vi får tid. Skal til vetrinæren kl.19.00, så vi får se.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar