Mirai Skrevet 12. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Jeg så på nkk. Kostet 50 kr for voksene! Tar med meg hunden min jeg ja! Så dere som skal dit og ser en gal liten boston med rart bless mellom øynene er det Tini! hihi Er vel lettere for deg å få øye på Mona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Er vel lettere for deg å få øye på Mona hehe du sier noe der...hehe! Skal holde øynene åpne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Jeg tar med Zira, men de kan jo ikke nekte henne siden vi skal jo gå Jh.. Men du får vel ikke hatt med Lunah likavæl da kristina, på grunn av lusa og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Heisann ja! Da var 1 dagen over.. hehe jeg dro kl 15.30 jeg da. var litt sliten! Men jeg tror jeg så dere en gang IW, men akuratt da fukgte jeg en Boston terrier,fordi jeg fant de ikke.. Men når jeg kom tilbake var dere ikke der! Borte vekk.... :? ja det er en dag i morra! Det gikk jo bra og ha med hund da. Tini Koste seg hun.. åå hun er så gal om dagen. hun er så hyper. helt vill er hun.. Så nå har jeg ganske slitene hender.. Men hun blir vel bedre rundt andre hunder etter vært. Hun er jo så glad i de så hun vil leke med alle. Du som har dverg Puddelen Felix...?!?!? var du der?!?! Jeg så en jente med en slik en som stoppet litt opp og så ut som hun skjente meg igjen.. men jeg er jo så rotete så jeg tenkte jo ikke over det før etter en stund jeg hadde gått forbi, jeg er så surrete om dagen.. Men kan det stemme???? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Var der jeg vøttu Så en jente med Boston ja, tenkte det var deg men visste liksom ikke Vi så litt etter deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Så mange med boston terrier jeg men kom bort til pet shop girls standen i morgen så får dere møtt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Var der jeg vøttu Så en jente med Boston ja, tenkte det var deg men visste liksom ikke Vi så litt etter deg.. Da var det deg jeg gikk forbi da.. uff.. var litt fjern jeg se.. hehe men veldig søt hund du har da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Da var det deg jeg gikk forbi da.. uff.. var litt fjern jeg se.. hehe men veldig søt hund du har da.. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Da var det deg jeg gikk forbi da.. uff.. var litt fjern jeg se.. hehe men veldig søt hund du har da.. Ja, vi så plutselig 3 stk Boston terriere så vi fant ut at det kanskje ikke passa seg å spørre alle om bikkja het Tini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Ja, vi så plutselig 3 stk Boston terriere så vi fant ut at det kanskje ikke passa seg å spørre alle om bikkja het Tini Hehehe.. nei skjønner det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar