Mirai Skrevet 4. August 2005 Rapporter Share Skrevet 4. August 2005 Hvem kommer? Jeg tror jeg skal - og Mona Vi skal nemlig bo hos Kristina om alt ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 5. August 2005 Rapporter Share Skrevet 5. August 2005 Jeg og Mini kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. August 2005 Rapporter Share Skrevet 5. August 2005 Jeg kommer søndagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 5. August 2005 Rapporter Share Skrevet 5. August 2005 Jeg kommer nok til og være der begge dagene! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2005 Jeg kommer nok til og være der begge dagene! Gleder meg! Kult, da kommer vi til å sees Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 5. August 2005 Rapporter Share Skrevet 5. August 2005 ja det gjør vi nok.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. August 2005 Rapporter Share Skrevet 5. August 2005 Jeg og Oscar kommer på lørdag, og meg og kanskje nena kommer på søndag=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linn88 Skrevet 6. August 2005 Rapporter Share Skrevet 6. August 2005 jeg kommer begge dagene... sannsynligvis med katie... let etter meg på oslo hundeskole standen, i bodene eller ved Lp ringen hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2005 jeg kommer begge dagene... sannsynligvis med katie... let etter meg på oslo hundeskole standen, i bodene eller ved Lp ringen hehe! Hvordan ser du ut, har du med hund? Hvem er Katie? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 jeg skal begge dager... Skal stille 3 tibetanske terriere og 4 chinese crested på lørdagen... Og på søndag skal jeg stille ut en toller hanne... Blir kjempe gøy. gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Ok Maria, jeg skal se etter en pen mørkhåra jente, og du skal se etter to jenter med en old english sheepdog og en skakk, lys brindle ulvehundvalp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Når er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Når er det? Det er neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Okei.. kanskje jeg kommer lørdadg isåfall, men kommer litt ann på. Må nemlig reise til sørlandet- begynner på skolen om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Jeg kommer på lørdag Uten hund da... IW: Skal du ha med Mona uten å stille eller delta på noe? Trodde ikke det var lov å ha med jeg? Men det er nok bare meg som surrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Kult, da sees vi der Er ikke helt sikker på reglene, jeg tror det egentlig er sånn at man ikke har lov å ha med andre hunder :? Er det noen som veit noe om det? Men Mona og Lunah skal være med ja! Bare MÅ huske vaksinasjonskortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Ok Men trokke jeg tar med Felix uansett.. Eller kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Gjør det da, han er så liten at han tar ikke plass uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 jeg kommer kanskje og ser på. men har ikke meldt meg på dumme meg glemte det:P hehe men hvis mamz gidder og kjøre kommer jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Kult, da sees vi der Er ikke helt sikker på reglene, jeg tror det egentlig er sånn at man ikke har lov å ha med andre hunder :? Er det noen som veit noe om det? Men Mona og Lunah skal være med ja! Bare MÅ huske vaksinasjonskortet det er vell lov vell? hvis ikke bare later vi som de skal stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Jaja. "Vi har ikke noe påmeldingsnummer daH." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Jaja. "Vi har ikke noe påmeldingsnummer daH." de ser jo ikke på det ved inngangen? Jeg har vært på mange NKK utstillinger med hunden jeg allså! Vi har kommet inn hver gang. Dessuten er det jo bra sosialisering, og det er sheepdogtreff etter utstillinga, så da må jeg jo få komme inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Nei, jeg tror ikke det er noe problem å få dem med inn... Eller forbi liksom Hehe.. Men spleiser vi på hefte, så jeg slipper å stæle ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Nei, jeg tror ikke det er noe problem å få dem med inn... Eller forbi liksom Hehe.. Men spleiser vi på hefte, så jeg slipper å stæle ditt? eller du kjøper denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Tiss! Oje, for en SAKLIG kommentar, jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar