Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett blandingen - til alle!

vipsen

Recommended Posts

Skrevet

Er det mulig å legge alle gjett-blandingen i én tråd heretter? Det tok litt av her :icon_fun: Kommer ikke til å slå sammen de nåværende da dette vil bli rotete, men nye vil bli lagt under denne tråden.

Takk!

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

i100270761_55278_2.jpg

Okei ;)

Tipp hva han er blanding av. Vet det ikke selv, siden jeg aldri har sett foreldrene. faren er ukjent. Alle søsknene va korthårete og ligner på han, utenom ei tispe. Hun var hvit med noen store sorte flekker. Hun hadde spisse ører og halveis krøllhale. Hun er ganske liten og tynn.

jeg trur kanskje det kan være border collie :rolleyes: og buhund :S

Skrevet

Hjertelig tusen takk Vipsen ;)

Og labbetuss... det er jo litt vanskelig å gjette hvilken blanding det er siden vi aldri får vite om vi har truffet rett svar ;) Men BC er nok absolutt med i bildet ja...

Skrevet
Hjertelig tusen takk Vipsen ;)

Og labbetuss... det er jo litt vanskelig å gjette hvilken blanding det er siden vi aldri får vite om vi har truffet rett svar ;) Men BC er nok absolutt med i bildet ja...

hehe.. Ja ;) .. hadde bare litt lyst å se hva deree andre tippet ;)

Skrevet

Jeg har to stykker ;)

Hanne, voksen. Blanding av tre raser, moren var blanding og faren var renraset. Og Silje, denne får ikke du gjette på!

blanding1.jpg

Dette er en tispevalp, blanding mellom to raser. Nå som voksen er hun ca 50 cm høy og litt tynnere i ansiktet men ellers helt lik.

blanding2.jpg

(håper ikke bildene er alt for dårlige ;) )

Skrevet

Siden jeg ikke får tippe på første :rolleyes: her hadde jeg endelig sjanse til å vinne :P

Så, neste hund er flat og pointer.

Skrevet
Flat og Dobermann.

EDIT: den lille valpen altså. :P

Jupp, det der er søsteren til Buster :P Må gjette på den andre og da :P

Skrevet

I knew it! Jeg tenkte når jeg så labbene hennes at det måtte være en av søskene til Buster. :P Man ser litt av de Dobermann-tærne på valpen der. De er enkle å kjenne igjen!

Har ikke peiiiling på den første. :unsure:

Skrevet

Betty : siden silje ikke fikk gjette på den øverste, er det enten a: fordi sheltie er en av hundene i blandingen, eller at du har fortalt henne blandingen før hihi :P

jeg er trøtt ;D

Skrevet
Hvor mange raser i blandingen da?

Gjetter på gordon setter og labrador.

to raser. Labrador er korrekt :P

Skrevet
Howavart?
Nei. Kan jo røpe at den andre hunden er korthåret. (skjønner ikke hvor hun har den pelsen fra)
Skrevet
Betty : siden silje ikke fikk gjette på den øverste, er det enten a: fordi sheltie er en av hundene i blandingen, eller at du har fortalt henne blandingen før hihi :P

jeg er trøtt ;D

Det er ikke sheltie i han nei :P Har vist bildet og fortalt om blandingen til henne før.

Den første til Betty: labrador, cocker spaniel og BC ? Vill gjetting her :P

Labrador stemmer, faren som var det. De andre to stemmer ikke.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...