Caroline Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Skrevet 15. Juli 2007 Fint at vi også kan bo hjemme av og til når det er utstilling, slik som østlendingene kan ofte! Sjelden når man ikke har bil gitt.. Avhengig av overnatting og skyss, eller utrolig flaks med tog hver gang *sukk*
turbogutten Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Jeg kommer mest trolig men Turbo og 2 chihuahuaer 1 valp og 1 voksen, eller så kommer jeg med kun chihuahuaene
Benedicte Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 tror jeg kommer:) Med tia, kanskje memphis og
Benedicte Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Guro: vil du stille Memphis hvis det kræsjer med Tia en eller begge dager? Jeg vet at du gjerne vil...
Monab88 Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Skrevet 27. Juli 2007 tror jeg kommer:) Med tia, kanskje memphis og Kan du stille Bella for meg på lørdagen? Hvis det ikke kræsjer med dine selvsagt.
Beate,gd Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Skrevet 27. Juli 2007 Jeg kommer på hundfestivalen og skal stille Balder gutten. Gleder meg masse, hans siste utstilling som unghund. Vi stiller på lørdagen.
Caroline Skrevet 28. Juli 2007 Rapporter Skrevet 28. Juli 2007 Da er Villa påmeldt, begge dager.. Nå gjenstår bare å finne overnatting
WheatenMali Skrevet 6. August 2007 Rapporter Skrevet 6. August 2007 Da er tog bestilt, hytte(såvidt jeg vet, Guro som har ordna, hehe) og hundene påmeldt=) Kommer med en kineser og Oscar'en min=)
turbogutten Skrevet 6. August 2007 Rapporter Skrevet 6. August 2007 da er bilett kjøpt og hytte bestilt (iallefall ifølge guro), jeg kommer oppover med 1 chihuahua på rett over året og 2 valper på rundt 5 mnd
Symra&Pippin Skrevet 7. August 2007 Rapporter Skrevet 7. August 2007 Da er tog bestilt, hytte(såvidt jeg vet, Guro som har ordna, hehe) og hundene påmeldt=) Kommer med en kineser og Oscar'en min=) Denne gangen VIL jeg se Oscar! Vi traff ikke hverandre på Nesbyen!
WheatenMali Skrevet 7. August 2007 Rapporter Skrevet 7. August 2007 Den er grei, hihi, Oscar var ikke med til Nesbyen, hadde bare med meg to kinesere dit;) Oscar skal stilles søndagen men er med lørdagen og, men da er jeg å finne ved kineserringen hele dagen=)
Monab88 Skrevet 7. August 2007 Rapporter Skrevet 7. August 2007 Jeg stiller begge mine der, såfremt dommerne passer. Albin skal ikke stilles likevel. Så da kommer jeg kun med Bella og Freya (eller, Albin blir jo med da selvfølgelig.)
MarieR Skrevet 11. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2007 Stopper toget på støren? Er det langt fra togstasjonen til idrettsparken?
victoria_e Skrevet 11. August 2007 Rapporter Skrevet 11. August 2007 Vi kommer, og endelig er det noe som faktisk er litt nærme her. Slipper liksom og kjøre til Trondheim hver gang, 16 mil frem og tilbake
Guest Christine Skrevet 11. August 2007 Rapporter Skrevet 11. August 2007 Hmm, finner ikke noe som heter støren stasjon jeg... Noen som har adressen til både togsasjonen OG idrettsparken`?
LiLi Skrevet 11. August 2007 Rapporter Skrevet 11. August 2007 Kom bare på at jeg har jo plass i bilen, så det kunne jo vært mulig for noen å haike med meg. Men når jeg tenker meg om, er det kanskje litt dumt, siden jeg ikke vet 100% om jeg skal dit ennå, og i så fall når jeg drar. Veeel, om noen er interessert er det nå bare å sende meg pm eller noe hvertfall da, så får vi se hva vi får til. Fra Trondheim altså.
Caroline Skrevet 12. August 2007 Rapporter Skrevet 12. August 2007 Stopper toget på støren? Er det langt fra togstasjonen til idrettsparken? Ja, jeg går av på Støren når jeg kommer oppover fredag kveld. Derimot stopper det ikke lenger på Lundamo :glare: Det er jo dit jeg skal...
Monab88 Skrevet 13. August 2007 Rapporter Skrevet 13. August 2007 Kan du stille Bella for meg på lørdagen? Hvis det ikke kræsjer med dine selvsagt. selvfølgelig! Var det sånn at du ikke skulle på hundefestivalen likevel? Er det isåfall noen andre flinke handlere som har lyst til å stille Bella for meg på lørdagen?
SusanneL Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Da er det vel på tide å "ta opp" denne tråden igjen... Startpapirene kom idag, noe som forbauset meg da det jo er utrolig tidlig! (Flott gjort!) Hele 5 bearded collievalper begge dager (og det er myyye for å være oss), og hhv. 18 og 20 voksne. Delig og sen møtetid begge dager, noe som alltid er positivt med langhårede hunder (og mye hyggelig samvær på kvelden før...). Vi blir nok boende i vogn på plassen der - det er jo så utrolig lettvint å være i nærheten når man skal stille flere hunder begge dager. Har meldt på lille Moses-valp begge dager, og så Moby'en min (ch.hann) begge dager og Mac (jun.hann) kun på spesialen på søndag. Kun guttenes helg, altså. Håper virkelig på godt vær! Susanne
Monab88 Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Jeg har ikke fått papirene enda! Gidder du å sjekke antall bernere for meg? Både valper og voksne.
Caroline Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Jeg har ikke fått papirene enda! Gidder du å sjekke antall bernere for meg? Både valper og voksne. 2 valper og 25 voksne på lørdag. Stiller på Lundamo søndag, så jeg har kun for lørdag. Det står oppmøtetid 09.00 for valp og 10.00 for voksne, men det er 20 hunder før bernervalpene, så det tar vel litt tid tenker jeg Vi er 11 valper og 57 voksne.. Dagen etter er det hele 16 valper og 82 voksne, derav 60 tisper Hei hurra liksom..
Monab88 Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 2 valper og 25 voksne på lørdag. Stiller på Lundamo søndag, så jeg har kun for lørdag. Det står oppmøtetid 09.00 for valp og 10.00 for voksne, men det er 20 hunder før bernervalpene, så det tar vel litt tid tenker jeg Vi er 11 valper og 57 voksne.. Dagen etter er det hele 16 valper og 82 voksne, derav 60 tisper Hei hurra liksom.. Tusen takk, Caroline Edit; Ikke rart jeg ikke har fått papirer forresten, Bella sine kommer til oppdretteren min og Albin er ikke meldt på
turbogutten Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Noen som har lyst til å sjekke chihuahua langhåret både valp og voksen? Papirene hos meg kommer bare til de jeg skal stille for hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar