Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling med område uten pels


plingplong

Recommended Posts

Skal på valpeshow snart og lurer litt på hvordan det kommer til å gå... Hunden ble nemlig operert for en tid siden og pelsen har ikke vokst skikkelig ut igjen. Tenker å dra uansett, det er jo en bra erfaring å ha med seg.

Hva er deres erfaringer? Jaja, det er jo ikke så viktig da, egentlig. Bare lurer på om noen andre har stilt i samme situasjon og deres erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden bør vises i god utstillingskondisjon og mangler den pels på ryggen vil det kunne ødlegge inntrykket dommeren får av hunden, jeg ville ikke stilt hunden min hvis det er så ille som det ser ut som.

Har du bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok og litt å si hvilken rase det er snakk om.... Værre for en langhåret hund enn en en korthåret da det ødelegger helhetsinntrykket enda mer enn på en korthår. Se for deg puddel med naken stripe.....

Men husk også at valpeshow er uoffisielt og er mest for trening for valp og eier. Så så lenge du har meldt på og betalt hadde jeg stilt jeg.

Zima ble i dag opperert for navlebrokk og ble barbert (riktignok på magen) og hun stiller jeg mest sannsynlig neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...