Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder plages til døde


jaktlykke

Recommended Posts

omg! Dette er jo helt sinnsykt!! Jeg har ikke ord for hvor vondt slik gjør meg. På det ene bildet står det et lite barn ved siden av det som antagelig ar pappaen hans som nettopp har piunet en hund til døde.

;):P :P

Jeg har "godtatt" at folk spiser hund, men selvsagt KUN hvis dyrene har et godt og verdig liv den korte tiden de lever! Jeg aner ikke om det finnes en eneste mat-hun-oppdretter som gir hundene et verig liv, men hvis det finnes, godtar jeg det de driver med. Det samme gjelder egentlig all form for animatisk mat (om det gjelder svinekjøtt, storfekjøtt, egg eller melk).

Jeg har tro på det vil bli mindre og mindre av dyremisshandlig i verden, da jeg mener dyrs rettigheter blir satt mer og mer tilverks - heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader! Jeg blir så provosert! Har ikke ord.. :P At det går ann :P Folk som gjør slike tingmå jo enten være virkelig! syke i hode, eller veldig dumme :P Stakkars dyr! Sier som bcAmira; "greit" de spiser hunder, hvis hundene har verdige liv og ikke blir misshandla på noen måte. Men dette er ikke greit en plass! Fy filler altså. Stakkars barn som blir oppdratt slik da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...