Guest Maritus Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2007 Haha Har vært her en god stund nå! Men aldri presentert meg! Så får jeg gjøre det nå! Jeg heter Marita og er 13 år! Jeg bor i Larik og er helt dyreelsker... Jeg har en hund og en hamster... Hunden min heter Zoogatas Vesla og er en Golden Retriever tispe født 22/11-04... Scratch heter hamsteren min! Han fikk vi i 2005 eller 2006! Han er viltfarget! Jeg går på to ting: Korps og ridning! Og hvis jeg har glemt og si det bor jeg i Lardal/Svartsad også! Fordi mamma bor der! Og pappa bor i Larvik! Det jeg driver mest med er hund og venner, er mye på data`n også! Å holder mye på med Scratch! Det var da litt om meg som ikke er ny her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2007 var treg med presentasjonen min jeg også, men bedre sent enn aldri:) velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2007 Hyggelig at du presenterer, håper du (fortsatt) vil trives på Dyresonen. Skulle det være noe så send meg gjerne en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar