Anne Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Ser jammen ut som om det blir samme dag på RR og terrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Jeg skal også på lørdagen Collie klubben har utstillingpåsandnes på søndagen, så da skal jeg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 21. August 2005 Rapporter Share Skrevet 21. August 2005 Jeg skal også på lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Ja dette skal jo bli spenneden med 8 på meldte Samojeder og 19 japanere, ja ja antallet påmeldte japanere er joikkenoe uvanlig da men spenneden blir det med tanke på oppførselen til Astixen mot andre hannhunder når vi fikk han men at Aiwa får litt konkuranse var jaggumed på tide, bare så synd at hun ikke har fått ut igjen pelsen skikkelig(hun ser jo ut som en kort klippet samojed) hadde jo vært gøyere om hun var i full pels da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Ja dette skal jo bli spenneden med 8 på meldte Samojeder og 19 japanere, ja ja antallet påmeldte japanere er joikkenoe uvanlig da men spenneden blir det med tanke på oppførselen til Astixen mot andre hannhunder når vi fikk han men at Aiwa får litt konkuranse var jaggumed på tide, bare så synd at hun ikke har fått ut igjen pelsen skikkelig(hun ser jo ut som en kort klippet samojed) hadde jo vært gøyere om hun var i full pels da. Det er 41 på meldte Sheltier!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Det er 41 på meldte Sheltier!! Gjett hvem som kanskje skal gå med den som vant i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Gjett hvem som kanskje skal gå med den som vant i Trondheim Du? med Norwegian Rainbow? hvorfor det? (og hva med stakkars Coca?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Hvor finner dere ut hvor mangen som er påmeldt`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Hvor finner dere ut hvor mangen som er påmeldt`? nkk.no;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 nkk.no;) Takker. Så var det å finne det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Coca går unghund:-). Ingrid Marie som eier Norwegian Rainbow har miniskproblemer og kan ikke handle selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Meeen, får Coca HP sliter du jo litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Pyttsan, da får jeg bare Rigmor til å gå med henne. Så kommer jo også Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Takker. Så var det å finne det.. Hvor på siden fant du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 http://www.nkk.no/cmnkk/file/download/file...Stavanger05.pdf her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Takker Kan du si meg hva agillity hopp er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Takker Kan du si meg hva agillity hopp er? Agility hopp er nesten det samme som vanlig agility bare uten kontakthinderne (bom, møne og vippa )... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Agility hopp er nesten det samme som vanlig agility bare uten kontakthinderne (bom, møne og vippa )... Men er det med bord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Men er det med bord? Det finnes nesten ikke bord lenger i Norge.. Det ble "ut" for noen år siden, så man møter sjelden på det. Men dersom man møter på en dommer som absolutt SKAL ha bord - så kan han sette det opp på både agility og agility hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Det finnes nesten ikke bord lenger i Norge.. Det ble "ut" for noen år siden, så man møter sjelden på det. Men dersom man møter på en dommer som absolutt SKAL ha bord - så kan han sette det opp på både agility og agility hopp Ok Er ikke helt med i AG verdenen siden jeg ikke har en hund som er gammel nok Men gleder meg til han er gammel nok da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Det finnes nesten ikke bord lenger i Norge.. Det ble "ut" for noen år siden, så man møter sjelden på det. Men dersom man møter på en dommer som absolutt SKAL ha bord - så kan han sette det opp på både agility og agility hopp Ok Er ikke helt med i AG verdenen siden jeg ikke har en hund som er gammel nok Men gleder meg til han er gammel nok da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar