jennajensen Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Skrevet 4. Juni 2007 Er så tett i nesa nå. Plagsomt. Hva hjelper egentlig?
ellish Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Skrevet 4. Juni 2007 C-vitamin hjelper mye. Også nesespray da, men det er jo bare for øyeblikket!
Nina Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Skrevet 4. Juni 2007 Saltvann. Da får du renset opp ned gjennom nesa.
Aya Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Skrevet 5. Juni 2007 Finnes reseptfrie pille-ting på apoteket som løser opp slim og sånt, som er helt geniale.
Turnip Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Skrevet 5. Juni 2007 Fenu-max!! Heter det det mon tro?? Kjøpte det på helse og kosthold butikken på senteret her, er sånn naturgreier, etter jeg har tatt 2 tabletter, så løsner absolutt alt og bare å snyte ut, æsj så lite delikat jeg var nå
Aya Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Skrevet 5. Juni 2007 Fenu-max! Heter det det mon tro?? Kjøpte det på helse og kosthold butikken på senteret her, er sånn naturgreier, etter jeg har tatt 2 tabletter, så løsner absolutt alt og bare å snyte ut, æsj så lite delikat jeg var nå Ja, lurer på om det er det. Er helt genialt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar