Gå til innhold
Hundesonen.no

Skrittelletråd uke 23, 2007


vipsen

Recommended Posts

Tviler på at jeg kan slå Nirm gitt, i hvert fall ikke denne uka. To eksamener ;) Har likevel tenkt til å prøve å forbedre resultatet i fra forrige uke. Endte da på over 10 000 alle dager unntak én, og snittet ble 10 700og noe. Nå er denne uken i gang, foreløpig med følgende resultater:

Mandag: 19 232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en samlet oppsummering, da blir det litt konkurranse ut av dette:)

Tenkt å henge meg på denne uken, men ikke fått rotet frem skrittelleren enda. Men kan vel si at det ikke har blitt den store stegrekorden idag. Jevnt over 25 grader i hele dag og stekende sol gir en slapp tilværelse. Vet ikke hvor mange skritt som er få jeg?

La meg tippe på 3000 idag, så skal jeg komme sterkere imorgen!

Genialt med sånn skrittelletråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å komme borti en knapp på telleren så den slo seg av i dag, men utifra hvor mye det pleier å bli når jeg går de turene jeg har gjort i dag, anslår jeg at jeg har gått ca. 9000 skritt. Det er nok egentlig mer, men jeg sier 9000 for å være på den sikre siden. Vil jo ikke jukse heller ;)

Mandag: 9000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer om å slå meg selv denne uka. Nå har man fri. ;)

Foreløpig antall skritt i dag er 3480 (Guri vi har vært late i dag...).

Døgnet mitt avsluttes forøvrig i morgen klokka 1200...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plagdes litt med skrittelleren sist uke, den åpnet seg og sluttet å telle også kom jeg borti resetknappen. Nå har jeg tapet den så den er fit for fight igjen. ;)

Uka starter dårlig, satt hele dagen på jobb og ingen tur med hundene i går. :rolleyes:

Mandag: 11034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb og eksamenslesing tok all tiden min i dag... Lesing blir det i morgen og. Blir så happy når jeg er ferdig med siste eksamen for sommeren på fredag!

Mandag: 19 232

Tirsdag: 16 608

Onsdag: 10 158

Tilsammen: 45 998

Snitt per dag: 15 332,67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og skal bli spreker og fant ut at denne tråden sikkert vil få meg igang, så idag kl 2 ble min splitter nye skritt tellet satt på.

Å kan si jeg ble stolt når dagen var ferdig, føler ikke jeg har vert så aktiv, men teller viste noe annet.

Og kan nok innrømme at jeg egentli er lat da ;)

Torsdag: 19755 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nedover for min del, på grunn av lesingen til eksamen i morgen... Men etter i morgen er jeg fit for fight ;)

Mandag: 19 232

Tirsdag: 16 608

Onsdag: 10 158

Torsdag: 8 250

Tilsammen: 54 248

Snitt per dag: 13,562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt glemt å skrive inn tallene mine her jeg (utrolig hvor lat man blir i varmen...)

Etter bruk av skritteller et par dager tror jeg igrunn 3000 var litt få skritt på mandag, men vi lar det stå.

Slik har uken min vært til nå:

Mandag: 3000

Tirsdag: 8597

Onsdag: 13 456

Torsdag: 9544

blir totalt: 34 597

gj. snitt/ dag: 8649

Varmen senker tempoet litt, men ser at jeg må ta i mer om jeg skal havne på nivå med dere andre:P

Bra med en tråd som sparker meg litt bak og ut på tur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...