Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi venter på lille Eija


~katrine~

Recommended Posts

her vil jeg skrive litt om ventetiden vår.. :P

litt historie først..

vi omplasserte vår forrige hund i fjor påske pga flere ting..dette hadde vi da gått å angret på i over et år før jeg fant ut at jeg ville ha en ny..

sambos tante skulle få en valp hos ei supergrei dame som bor en halvtime unna..da vi fant ut at de fortsatt hadde flere igjen måtte jeg selvsagt dra å titte på de( i forrige uke),de var da 2 uker gamle..og der fant jeg lille Eija :P

ble selvsagt forelsket og vi fikk henne :P

både jeg og jentene gleder oss stort til vi får lille Eija hjem- i juli/august-hun vil da være 10-12 uker gammel! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har blitt lurt, det der er et marsvin! :P

Min første hund ble også en liten papillon blanding. :P Kunne ikke vært mer fornøyd med min første hund! Det første vi fikk høre hos naboene var: "Dere har blitt lurt, det der er en kanin!" :P Skal bli morsomt å se hvilke ører frøkna di får. Chihuahua + Papillon ører må jo bli interessant, og sikkert nokså stort! Min hund er halvt yorkie/papillon og hun har gigantiske ører. De er liksom "merkelappen" hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har blitt lurt, det der er et marsvin! :P

Min første hund ble også en liten papillon blanding. :P Kunne ikke vært mer fornøyd med min første hund! Det første vi fikk høre hos naboene var: "Dere har blitt lurt, det der er en kanin!" :P Skal bli morsomt å se hvilke ører frøkna di får. Chihuahua + Papillon ører må jo bli interessant, og sikkert nokså stort! Min hund er halvt yorkie/papillon og hun har gigantiske ører. De er liksom "merkelappen" hennes.

hihi,du skulle ha sett den svigersøs har valgt seg fra samme kullet,den ser enda mer marsvin ut.. :P

er også spent på ørene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig jente! Gratulerer så mye!

Har et skikkelig chihuahua hode :P Men får vel størrelsen til Papillonen vil jeg tro :P Kjenner ei med samme blanding, og den er bare vakker!

hihi :P

ja,tror hun vil bli på papillonstørrelse-hun er jo ganske stor allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skulle få Blondie (rein Papillon) så når vi fikk det første bildet av dem syns vi også at dem lignet på marsvin, hehe.

Kjempe fine! Blir spennende å se ossen dem blir som store ;) Kan ikke du som hadde en venn som hadde denne blandigen vise et bilde? Sikkert kjekt for trådstarter også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så morsomt! Lignet jo nesten helt på en Papillon!

Frøkna mi sin mamma er Papillon mens faren er en Yorkshire Terrier. Hun har mest fra faren sin i utseende for å si det sånn! Men hun er ikke like langhåra som verken en Papillon eller en Yorkshire Terrier. :P Alle valpene har blitt veldig forskjellige. De sier yorken har "sterke" gener da, og alle har fått mest av york-fargen. Men noen er veldig langhåra, noen er som Emma og noen er nesten helt korthåra..!

Syns det er interessant å se ulikhetene i et blandingskull fra valp til valp, og studere valpene etter trekk fra mor/far. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så morsomt! Lignet jo nesten helt på en Papillon!

Frøkna mi sin mamma er Papillon mens faren er en Yorkshire Terrier. Hun har mest fra faren sin i utseende for å si det sånn! Men hun er ikke like langhåra som verken en Papillon eller en Yorkshire Terrier. ;) Alle valpene har blitt veldig forskjellige. De sier yorken har "sterke" gener da, og alle har fått mest av york-fargen. Men noen er veldig langhåra, noen er som Emma og noen er nesten helt korthåra..!

Syns det er interessant å se ulikhetene i et blandingskull fra valp til valp, og studere valpene etter trekk fra mor/far. ;)

ja,det er kjempeintressant! ;)

i dette kullet var alle lik mamman sin (papillon) :Laugh:

på lørdag drar vi på besøk igjen!- da er Eija 4 uker og 2 dager gammel! ;)

hundestæsj ble kjøpt inn i dag;

seng

børster

hålsbånd-2 stk

flexikobbel-mini

shampoo

3 leker

tyggeben

pote/ansiktssaks

"sy og strikk til din hund" :Laugh:

er sikker på at det var mer,men jeg er glemsk... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøte! :P

Koselig med jevngamle, like store hunder i nærheten da! litt slitsomt med liten hund at det er litt vanskeligere med sosialisering (i forhold til hunder) for en litt stor labradorvalp kan yte mye skade. Men som sagt, heldig du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...