Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening


Huldra

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Slutter på skolen halv 3 hver Onsdag jeg :D

Edit: Så da må jeg dra rett hjem, hente hund åsså ta bussen til ringtreninga. Eventuelt om noen ikke vil komme å hente meg? :icon_cry:

Haha, neida. Legg opp løpet slik dere vil så får jeg se om jeg kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter på skolen halv 3 hver Onsdag jeg :D

Edit: Så da må jeg dra rett hjem, hente hund åsså ta bussen til ringtreninga. Eventuelt om noen ikke vil komme å hente meg? :icon_cry:

Haha, neida. Legg opp løpet slik dere vil så får jeg se om jeg kommer ;)

Bor du ikke på Lade? Er det lett å finne frem, eller møte deg et sted, kan jeg sikkert hente. Jeg må jo kjøre uansett, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Bor du ikke på Lade? Er det lett å finne frem, eller møte deg et sted, kan jeg sikkert hente. Jeg må jo kjøre uansett, så..

Ja, bor på Lade ja.

Men skal spørre pappa om han kan slutte litt tidligere på jobben for å kjøre meg :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv fire i morgen på Leangen? Skal vi si at det er planen? Hvor skal vi evt møtes? Det er jo stor parkeringsplass ved selve travbanen så vidt jeg kan huske, ved noen lekeapparater der. Og der er det vel plen også, hvis jeg ikke husker 100% feil. Hvis det av en eller annen grunn ikke passer å trene der, så kan vi jo alltids gå bort til dit selve utstillingen skal være på NKK trd.

Hvem kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Leangen passer fint for oss iallefall.

Vi kommer :icon_redface:

Kom på at selv om Milo kanskje ikke skal stilles mer, så får jeg jo Munin hjem om knappe 3 uker, og han skal stilles en del, så jeg har aboslutt noen tips jeg burde fått med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer! Er litt usikker på hvor du mener hen, Borghild - men jeg finner sikkert fram? Men er det ikke egentlig finere å trene der hvor NKK Trheim er framfor på travbanen?

Det er kanskje det, vet ikke. Men det er en stoor parkeringsplass der jeg tenker, så det er enkelt å finne plass å parkere på, men vi kan vel alltids flytte oss, hvis vi ser det er bedre. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Hvor er det hen da? Like ved Travbanen liksom, ved siden av en hvit brakke eller noe sånt?

H-sport du mener?

Er ikke underlaget der litt ekkelt å trene på? Husker ikke nøyaktig hvordan det er, men syns å huske det var mye sand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H-sport du mener?

Er ikke underlaget der litt ekkelt å trene på? Husker ikke nøyaktig hvordan det er, men syns å huske det var mye sand?

Aner vel ikke jeg? Hihi, kan godt hende at det heter H-sport.... Eller, nei, H-sport blir vel på andre siden, mot E6-en?

Anyway - skal vi si det enkelt, sånn at vi møtes på parkeringsplassen ved Ishallen, dvs der man parkerer når man skal på NKK Trheim?

Så kan vi ta det derfra, om vi skal trene på selve banen eller grusbanen der hvor de går lp/ag. Eller et annet sted i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smme for meg hvor vi møtes. Jeg kommer til å dukke opp litt tidligere, ca tre, og sikkert gå litt før dere andre, har en avtale i Buvika kl halv fem. Men vi må trene mere, så vi kan godt samles en annen dag også! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke komme likevel.

Kan ikke ta bussen, da jeg ikke har penger til det. Har nettopp satt alle pengene jeg fant i huset på kontoen min :icon_redface: Og med alt småranglet ble det et par tusen, men har fortsatt ikke penger til bussen. Mamma & pappa kan ikke kjøre (kommer ikke hjem fra jobb før 17:00) og mormor orker sikkert ikke å kjøre fra buvika - hun gidder bare å kjøre hvis jeg skal til buvika å trene med Bessie :)

Jaja, får se nå da. Kompisen min kan kaaaanskje kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det ble litt trening. Jeg kom for seint til klokka tre, Tone var der allerede. Jeg har stort sett sittet i kø i dag, kom for sent til trening, og for sent til Buvika.. :) Kjedelig. Men det var virkelig masse kø. Ingvild kom og jeg hilste såvidt på Christine også før jeg måtte løpe.

Men folkens; vi trenger mer trening, og jeg syns jeg var litt kjipt dommer for Mia og Hayley, så jeg vil gjerne trene igjen. Hva med neste uke en gang? Til helga skal mange til Oppdal, i alle fall jeg og Tone. Har tenkt å trene litt der også, og få kjøpt et nytt utst.bånd til Tulla. Forslag til dag neste uke? Er dere ferdig på skolen da?

Konklusjonen ang Tulla og utstilling; dra i halen, så ordner det meste seg! :P Hehe.. Og passe på frambeina.

Trente litt hjemme her nettopp, og da funket det bra å stille henne på en matte (glatt gulv), og legge en godis fremfor henne. Hun står da dønn i ro, og jeg kan flytte på det jeg vil. Vet ikke om det fungerer på utst., men har tenkt å prøve. Og så drar jeg i halen, og da blir at så mycket bedre! :icon_redface: Eneste dumme er jo at hun kikker litt ned, men noen ganger kikker hun rett frem, så jeg har tenkt å klikke frem det. Bare mine tanker, som et lite notat til meg selv dette siste altså. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt tenke meg å være med, iallefall se på og plukke opp noen gode råd :)

Problemet er at jeg jobber på dagtid mandag, onsdag, torsdag og fredag. Tirsdag har jeg fri hele dagen da. Ellers har jeg som regel tid på kveldene :icon_redface:

Lykke til i Oppdal i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt tenke meg å være med, iallefall se på og plukke opp noen gode råd :P

Problemet er at jeg jobber på dagtid mandag, onsdag, torsdag og fredag. Tirsdag har jeg fri hele dagen da. Ellers har jeg som regel tid på kveldene :blink:

Lykke til i Oppdal i helga!

Det er bare å komme og se på/bli med å trene! Det er veldig uformelt. Du kan jo bare slenge deg med en dag det passer for deg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Takk begge to ☺️ Jeg vet ikke hvor mye video det blir postet her av trening, men vi poster en del på Instagram for de som vil se litt der ☺️ Tempothekelpie heter vi på Instagram. 
    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...