Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen resultater


tm100021

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Vi er i Drammen først imorra vi :P

Men vi har hatt spesial idag, og det gikk da ganske bra.

Villa ble nr. 3 i klassen av en hel haug (6-9 mnd. tispe), og Saeta ble første uplasserte i åpen klasse (21 i klassen), med CK, men ingen uplasserte gikk videre i BTK, da det ble 32 stk. i den klassen bare av de som ble plasserte med CK :rolleyes: Uansett er vi fornøyde med å bli plukket ut i det hele tatt i en såpass stor klasse!

Gleder meg til imorra jeg nå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar ble nr.3 i klassen sin med CK=)

Kineseren jeg stilte fikk CK, i tillegg stilte vi oppdrettergruppe og fikk super kritikk og HP, uplassert i bis'et.

I tilegg prakket jeg på Line en stykk wheaten og kineser, flinke Line, første gang hun gikk med begge rasene men fikk HP på wheaten og CK på kineseren:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatene våre fra Retrieverutstillingen i dag;

Aris 1AK, 2AKK, CK

"2,5 years old, lively temp and tail action. Full of figure, typical head, corr bite, eye is shade too light, good front & hind quarters, lovely body, topline and tailset, strong bone, moved well"

Lotto; 1VET, 1VKK, CK - BIR BIS2 Veteran..

Tinka; 1AK

Orchidè; 1VET, 4VKK, HP

Extra; nr 3 6-9mnd

Extra fikk en kjempe flott kritikk med nesten bare utmerket :P

Under er et bilde av han og broren, de var utrolig typelike - når eierne skulle gjette hvem som var hvem på bildet gjettet de feil :P

http://i65.photobucket.com/albums/h211/Kat...nstad/brdre.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye med flotte resultater Kathrine! Hehe - jeg må le av kritikken til Aris - "lively temp and tail action" :rolleyes: Tyder på en som er glad gutt ja!

Spennende å høre hvordan det går i morgen da!

Dommerens kennel heter "Kennel Waging tails" så skulle bare mangle at hun satte pris på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Resultater fra i dag på "sonehunder"

Nyx (ImageCopy Dancing Dot) til "Vipsenmoderatoren" debuterte på utstilling i dag og fikk Cert, 1BTK og BIR!!!

Mamma Dina som bor hos 2ne (en av SGT'ene som faktisk hadde ett hyggelig treff i dag) ble 2BTK!

Bowie - den lekre grehoundgutten til Lotta ble BIM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultater fra i dag på "sonehunder"

Nyx (ImageCopy Dancing Dot) til "Vipsenmoderatoren" debuterte på utstilling i dag og fikk Cert, 1BTK og BIR!!

Mamma Dina som bor hos 2ne (en av SGT'ene som faktisk hadde ett hyggelig treff i dag) ble 2BTK!

Bowie - den lekre grehoundgutten til Lotta ble BIM.

Så bra! Lurte litt på når Nyxen skulle stilles, hun har jo blitt så fin ut fra bildene iallefall. :P Må gratulere til vipsen og til stolt oppdretter også! :P

Og gratulerer med de andre resultatene også, det er kjempebra! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få med oss Certet til Bowie også :P

Vært en utrolig kul dag, solbrentheten er til å ta og føle på og pelsene ligger slaktet på stuegulvet ;p Skal sikkert hilse fra Nyx og takke for gratulasjonene, hehe.

Kos å treffe tanter var det også, selvom jeg bare er liten, søt aspirant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ja det var godt og varmt i dag og her er ikke hunden i ro har i grunnen sovet nok mener hun. Det ble første med hp på vima mi i dag i unghundklassen og det er jeg fornøyd med. Traff også Katrine i dag som ville hilse på flaten min tror det var litt varmt for henne også :P Husker ikke hvordan det gikk med henne og hundene. Det kommer hun sikkert tilbake til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg! Hihi!

78 påmeldte shelties for dommer Myrna Schibolet, Israel

16 tisper i åpen klasse

Kritikk:

Good size and type. Attractive feminine head with great expression. Enough neck. Good topline and chest. Good angulation. Moved quite well. Rather close behind. Good coat and color.

Resultat:

1 kval 1 konk CK 2 BTK CERT Res. Cacib OG championat!

:P

Så nå kan hun titulere seg med NUCH, bare 2 år og knappe 2 mnd, gammel! Jeg har ikke helt skjønt det enda, men det er helt fantastisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var godt og varmt i dag og her er ikke hunden i ro har i grunnen sovet nok mener hun. Det ble første med hp på vima mi i dag i unghundklassen og det er jeg fornøyd med. Traff også Katrine i dag som ville hilse på flaten min tror det var litt varmt for henne også :P Husker ikke hvordan det gikk med henne og hundene. Det kommer hun sikkert tilbake til her.

Jaa, tror jeg var litt ofr varm til å hilse på både Britt (oppdretteren til Amigo) og deg, hehe :P

Blandingen sol + hete og det å løpe en del runder i ringen i flatfart tar på!

Ja, det har jeg! Hihi!

78 påmeldte shelties for dommer Myrna Schibolet, Israel

16 tisper i åpen klasse

Kritikk:

Good sixe and type. Attractive feminine head with great expression. Enough neck. Good topline and chest. Good angulation. Moved quite well. Rather close behind. Good coat and color.

Resultat:

1 kval 1 konk CK 2 BTK CERT Res. Cacib OG championat!

:P

Så nå kan hun titulere seg med NUCH, bare 2 år og knappe 2 mnd, gammel! Jeg har ikke helt skjønt det enda, men det er helt fantastisk :P

Gratulerer! :P

Såå litt resultater for NKK Drammen søndag..

_________________________________________________

Aris kom i en sinnsykt fin AK, dommeren delte ut 7(!) CK!

(De pleier å være litt gjerrige på flatten for og ikke få så himla store BTK/BHK klasser.

Han fikk CK men ble uplassert.

Lotto ble nr 2 i Veteranklassen m/ CK.

Tinka fikk flat rød, leit hun ikke er i beste pels, for dommeren elsket kroppet hennes, men som hun sa "mycket bra tik, som desverre har lagt igjen pelsen hemma".

Stilte også en oppdretterklasse for "moroskyld" visste jo den andre ville vinne. Snille Guro, Line og Belle hjalp meg. Vi endte som 2.beste oppdretterklasse m/HP. Tispene var rett og slett ikke helt bra i pelsen, som dommeren sa..

http://i65.photobucket.com/albums/h211/Kat...ad/oppdrett.jpg

Fra v; Belle m/ Aris, Kathrine m/Lotto, Line m/ Branca og Guro m/ Tinka.

Om noen lurer på hvorfor alle ser så sure ut er det fordi minst 3 av hundene er den krevende sorten og stille, så vi jobba som gale med dem :rolleyes:

På vei fra utstillingen ble jeg revet tak i av Guro, og spurt om å stille oppdretter med dem, siden de var så snille og hjalp meg stilte jeg opp. Og de ble BIS-3 av 8 grupper! Gratulerer! :P

http://i65.photobucket.com/albums/h211/Kat...d/oppdrett2.jpg

Tilslutt grattis til Aris sin halvsøster som gjentok suksessen fra NKK Kr.sand og ble BIS Avlsgrupppe igjen! Go Branca! Jeg tror Thea (Voff) hadde med en hund som deltok der også! :P

http://i65.photobucket.com/albums/h211/Kat...unstad/avls.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå kan hun titulere seg med NUCH, bare 2 år og knappe 2 mnd, gammel! Jeg har ikke helt skjønt det enda, men det er helt fantastisk :P

Gratulerer så mye Caroline med strålende resultat! Vel fortjent!

Og gratulerer til deg også Kathrine med CK til Aris og Lotto med CK og nr. 2 i veteranklassen!

Jeg må si det så VARMT ut for dere i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang varme skal jeg legge til et par ting.

* Tror samtlige utstillere (med mindre de gikk i slikt som dynejakker, skinnjakker etc) ble litt solbrente!

* Guro & Line ville stille oppdretter i bikini :rolleyes:

(Ja, bare de kan spørre om lov til slikt! :P )

* NKK hadde lagt opp til at mange ikk fikk slått opp telt <_<

(Det "bodde" ca 10pers i vårt...)

Jeg gikk oppdrettere gruppe i BIS i tights liksom.. Følte alle så den store rompa mi :P

Men den passet best i farge, og til varmen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* NKK hadde lagt opp til at mange ikk fikk slått opp telt <_<

(Det "bodde" ca 10pers i vårt...)

Men hvor skulle resten av teltene ha vært? Det var jo så ufattelig fullt og trangt fra før av, om ikke flere skulle hatt telt der. Det er vanskelig å komme fram til (eller finne!) ringene når teltene står for mange og for tett. Skjønner at det ble trangt i teltet deres, altså, men det var trangt utenfor også...

Hilsen fra ei som har snublet i alt for mange telttråder, og slitt med å finne venner og kjente fordi ringene var gjemt innimellom teltene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :P

Spesiellt vil jeg gratulerer Caroline og Saeta med championatet! :P

Jeg ble så glad på deres vegne når meldinga tikka inn på mobilen min at jeg rett og slett fikk tårer i øya... hihi!

For vår del gikk det skikkelig rævva, så det snakker vi ikke så høyt om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrine: Det var vel ikke Soile Bister som skrev at hunden hadde lemnat pelsen hemma? :P

Nei, Agneta Cardell :P Hun er så koslig også, så helt ok at hun sa det :P

Men hvor skulle resten av teltene ha vært? Det var jo så ufattelig fullt og trangt fra før av, om ikke flere skulle hatt telt der. Det er vanskelig å komme fram til (eller finne!) ringene når teltene står for mange og for tett. Skjønner at det ble trangt i teltet deres, altså, men det var trangt utenfor også...

Hilsen fra ei som har snublet i alt for mange telttråder, og slitt med å finne venner og kjente fordi ringene var gjemt innimellom teltene...

Jeg tenker mer på at utstillings største rase får en ring der man har en langside + en kortkortside jeg. Hva med og kanskje ofre oss en hjørne ring så vi fikk litt plass bakover/rundt?

Skjønner selvfølgelig poenget med det. Men dette minner meg mer om den gangen de ga Chihuahuaene større ring enn oss, fordi de var flere! Hallo liksom?! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...