Jeampi Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Nå sitter jeg ute på terassen med iskald cola,dataen og pistasje is. det er godt over 20 grader og dette er skikkelig livet etter å ha sittet i mange timer og stresset med eksamen! Andre med fint vær i dag?
vipsen Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Hatt det kjempefint, var 25 grader i skyggen i hagen hos min mor, mangemange mål for hundene å boltre seg på, is med godt selskap og god samvittighet for å bare daffe - digg
Betty Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Det er fint vær her i brønnøysund også Har vært ute å gått en liten tur. var godt Har dessverre ikke noen plass å sitte ute her, bor midt i "sentrum". Håper finværet varer, er det første siden før påske omtrent:
Yodel Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 <_< Her er det overskya, grått og trist. I går høljregna det, så noe forbedring er det da. Men unner dere bergensere litt godvær.. Er vel ikke så ofte dere kan skimte med det? Grattis med overstått eksamen forresten! Er det ikke herlig? *Krysser fingrene for godt vær i Drammen i helgen*
Jeampi Skrevet 29. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Når det endelig er fint vær i bergen så er det skikkelig fint også. skikkelig sydenvarme Det er kjempedeilig å være ferdig, men jeg har fremdeles tre igjen...to skriftlige og en muntlig... *sukk*
ingrid_92 Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Jaaaah, vi på vestlandet har vert skikkelig heldige i dag altså. Hadde jeg bare hatt batteri på kameraet. Nå går både hunder, katter og kaniner ute sammen (uten slossing, mord og slike ting ja ) og det er så koslig å se på Sommeren er heeeeer
MarieR Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Til og med trøndelag hadde godt og varm vær i dag. (hvertfall i et par-tre timer etter tolv ) Vi trente nybegynner agility i steiksola, deilig å bare slappe av på gresset mellom øktene
ellish Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Ja! kjempefint vær i dag. Så nå skal jeg gå ut i varmen og kose oss!
TineSimbaNana Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Ikke kjempe bra vær her, regner ihvertfall ikke, men er overskya og trist! <_<
turbogutten Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Det er varmt her å synes jeg iallefall er litt sånn overskyesnartbegynneråregnevær men er varmt hehe
Artemis Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Ah! Har gått lang tur med bisken nå. HERLIG vær! 26 grader Én eksamen overstått, to igjen...
Nina Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Fint vær og sol i Tromsø også. Var 16 grader i skyggen på det meste tror jeg. Etter eksamensstress var det utrolig herlig å dra på stranden med god mat og bare daffe.
Aina&Kaizer Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Her har de vært drepens varmt i hele dag, aner ikke hvor mange grader og det har vært overskyet og men jeg har svettet som en gris. Prøvde å ta med meg Kaizer på tur men han tålte ikke varmen i det hele tatt og la seg bare ned stakkars. XD
Rambo Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Nydelig vær her også! Solet meg for første gang i år, og har allerede synelig skille!
Peers Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Her har det vært overskyet, småkjølig og mye vind <_<
Ingvild Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Endelig kan Østlandsfolket få oppleve litt regnvær mens alle vi andre har knallblå himmel og fine temperaturer. I morgen er det meldt godt over tjue grader i skyggen - gleder meg til å kjøpe is i langfri.
Peers Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Endelig kan Østlandsfolket få oppleve litt regnvær mens alle vi andre har knallblå himmel og fine temperaturer. I morgen er det meldt godt over tjue grader i skyggen - gleder meg til å kjøpe is i langfri. Bare gni det inn du <_<
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar