Gå til innhold
Hundesonen.no

Å nå koooser jeg meg!

Jeampi

Recommended Posts

Nå sitter jeg ute på terassen med iskald cola,dataen og pistasje is. det er godt over 20 grader og dette er skikkelig livet etter å ha sittet i mange timer og stresset med eksamen!

Andre med fint vær i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint vær her i brønnøysund også :) Har vært ute å gått en liten tur. var godt ;) Har dessverre ikke noen plass å sitte ute her, bor midt i "sentrum". Håper finværet varer, er det første siden før påske omtrent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<_<

Her er det overskya, grått og trist.

I går høljregna det, så noe forbedring er det da.

Men unner dere bergensere litt godvær.. Er vel ikke så ofte dere kan skimte med det? :rolleyes:

Grattis med overstått eksamen forresten! Er det ikke herlig?

*Krysser fingrene for godt vær i Drammen i helgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det endelig er fint vær i bergen så er det skikkelig fint også. skikkelig sydenvarme :)

Det er kjempedeilig å være ferdig, men jeg har fremdeles tre igjen...to skriftlige og en muntlig... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaah, vi på vestlandet har vert skikkelig heldige i dag altså.

Hadde jeg bare hatt batteri på kameraet. Nå går både hunder, katter og kaniner ute sammen (uten slossing, mord og slike ting ja :) ) og det er så koslig å se på ;)

Sommeren er heeeeer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de vært drepens varmt i hele dag, aner ikke hvor mange grader og det har vært overskyet og men jeg har svettet som en gris. Prøvde å ta med meg Kaizer på tur men han tålte ikke varmen i det hele tatt og la seg bare ned stakkars. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Endelig kan Østlandsfolket få oppleve litt regnvær mens alle vi andre har knallblå himmel og fine temperaturer. I morgen er det meldt godt over tjue grader i skyggen - gleder meg til å kjøpe is i langfri. :wub:

Bare gni det inn du <_<

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...