Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny bruker, nye hunder


tussetass

Recommended Posts

Hei hopp:)

Jeg er ny her og tenkte at jeg i den anlening skulle skryte litt av mine kule, vakre hunder!

Familiehunden Max fylte nettop 10 år, men vi får fortsatt masse spørsmål ala "hvor gammel er den lille tassen da?" osv:)

post-2246-1180346321_thumb.jpg

For 2 uker siden fikk jeg hjem min første egne hund! Det var selvfølgelig en fantastisk dag, akkurat som alle andre dager med Yatzi. Yatzi er en liten papillon tispe født 3.februar. på dette bildet er hun litt trøtt :P men veldig søt!

post-2246-1180345700_thumb.jpg

Hun ser ut som en revunge i ansiktet :P

post-2246-1180346340_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit - koselig å se at det er flere med beardiser her..

"Pippin&Symra" og jeg må ikke få bli for ensomme... (Vet om et par til, men de har jeg ikke sett her på lenge)

Håper du kommer til å trives her!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp:)

For 2 uker siden fikk jeg hjem min første egne hund! Det var selvfølgelig en fantastisk dag, akkurat som alle andre dager med Yatzi. Yatzi er en liten papillon tispe født 3.februar. på dette bildet er hun litt trøtt :) men veldig søt!

post-2246-1180345700_thumb.jpg

Søt? Hun er jo til å spise opp! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, for en vakker Papillon-jente du har! Virkelig. Likte utrolig godt uttrykket hennes.

Velkommen til forumet forresten. Vi forventer masse bildespam av de flotte hundene der altså. Som Ida sa, vi er veldig glade i bilder her. :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn litt flere bilder. Nå begynner hun å bli stor jente! mer selvstendig hvertfall og har også vært på første valpekurskveld:) Selvfølgelig var hun søtest og best og allt sånn:P I morgen skal vi på stallen og hilse på hester og høner og griser.. Det tror jeg hun syns blir stas, i og med at det er litt kjedelig å se på at jeg leser til kejmi eksamen...

her kommer hvertfall bildene som jeg tok i hagen i dag:

post-2246-1180816721_thumb.jpg

gi meg!

post-2246-1180816782_thumb.jpg

hvordan hun får den ballen inn i munnen er over min fatteevne :rolleyes:

post-2246-1180816841_thumb.jpg

hehe, kommer med den nå jeg!

post-2246-1180816896_thumb.jpg

litt morsomt at hun skal spise på allt når hun ikke har så veldig lyst på maten sin... hm, kanskje det henger sammen? :shocked:

post-2246-1180816982_thumb.jpg

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg og en vennine på det nye friarealet på ekeberg. Det var godt gjemt bort, men kjempefint. Det var ikke så mange hunder der da, bare to til bortsett fra min yatzi og min veninnes kooiker. Yatzi syntes det var kjempekult å leke med de "store gutta" når det kom en weimeraner/flat blanding. Tøffe jenta:) Fikk ikke tatt bilder da, men har et par av yatzi og kompisen hennes:

post-2246-1181226281_thumb.jpg

her prøver yatzi å få tak i den røde bamsen..lykke til :P

post-2246-1181226331_thumb.jpg

nåh, søte da:)

post-2246-1181226511_thumb.jpg

pene yatzi :P

post-2246-1181226638_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...