Bambii88 Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2007 Oppdaget plutselig at Pepper ikke hadde sin egen tråd her, så det må jeg jo fikse Navn: Dalmrosa`s Gaute Pudding Titler: For ung (1 x Cert, 2 x Ck) Kallenavn: Pepper Prikkedyr, Peppis, Prikkdust, osv Født: 05.07.06 Rase: Dalmatiner Kjønn: Hann Farge: Hvit/lever Fôr: Eukanuba Puppy Lamb & Rice Stamtavle: Åpnes i nytt vindu Bilder av Peppers forfedre: Åpnes i nytt vindu HER kan du se bilder av Pepper fra 3 uker til 10 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2007 Han er utrolig fiin Pirill ser utrolig liten ut bak der på det nederste bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2007 Fiiine vovsebowsen min det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2007 Pepper er en barsking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 7. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 Pepper har blitt en deilig gutt på 11mnd. Så her kommer noen nye bilder av Peppergullet tatt 06.06.07 Løpetrening: Line stiller han opp litt "fancy": Gøy i vannet: : Flere bilder ligger ute på hjemmesiden vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 Han er veldig lekker! Men dalmisen fristilles vel, sånn egentlig? Man trenger ikke å holde i halen? Syns han ser mer "riktig" ut på bildet med pokalen, men kan være at jeg lar meg forstyrre veldig av mennesket bak han på det andre bildet.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 7. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 Han er veldig lekker! Men dalmisen fristilles vel, sånn egentlig? Man trenger ikke å holde i halen? Syns han ser mer "riktig" ut på bildet med pokalen, men kan være at jeg lar meg forstyrre veldig av mennesket bak han på det andre bildet.. hehe I Norge er det mest vanlig å fristille, men i statene og enkelte engelsk menn stiller og holder halen oppe. Du ser det mye på Crufts.. Synes det er stiligere når man fristiller, og selv gjør jeg jo det i ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 Fiiine prikkedyret sitt det! Han har jo bitt kjempelekker, Guro. Husker jeg så han på Hamar for første gang. Hehe. En plugg av en valp! Du sa at "hei, se jeg har fått dalmatiner", litt sånn ut av det blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar