Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen

HHC

Recommended Posts

Skrevet

Ser ut til at jeg kommer Lørdag, stille en hannhund for oppdretter som står for championatet :wub:

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Tenkte å komme på Søndag for å se på DSG, men jeg er bedt i konf. så da drar jeg heller dit. Syns det er for tidlig å ha med Bocca også, så da blir det heller NKK bjerke på oss. Været ser jo ikke så fristenes ut det heller.

Skrevet
Tenkte å komme på Søndag for å se på DSG, men jeg er bedt i konf. så da drar jeg heller dit. Syns det er for tidlig å ha med Bocca også, så da blir det heller NKK bjerke på oss. Været ser jo ikke så fristenes ut det heller.

Og jeg som vil se dyret! :shocked:

(psst, vi er i Lillestrøm hele helga *hint*)

Skrevet
Og jeg som vil se dyret! :shocked:

(psst, vi er i Lillestrøm hele helga *hint*)

Hehe, jeg reiser bort lørdag, men om du vil hilse på henne kan du jo bare komme bort fredag, om du kan. Så an du hvertfall hilse på henne :wub:

Skrevet
Hehe, jeg reiser bort lørdag, men om du vil hilse på henne kan du jo bare komme bort fredag, om du kan. Så an du hvertfall hilse på henne ;)

(vi holder oss litt OT her ja)

Jess, jeg må uansett ut og gå tur med dyra i kveld og i morgen kveld da. Lørdag er jeg jo på utstilling uansett :wub:

Nå er det ikke lenge til helga! Gleder meg :)

Skrevet

Jeg kommer også.. Hunden min skal stilles.. Fikk vite det i sta :S (jeg er forvert).. Blir spennende og se om vimsekoppen klarer å oppføre seg :)

Skrevet
Har du meldt de på da?

Fristen har gått ut

Jeg vurderte stille Teq. Men stiller heller på Nes om noen helger :)

Får håpe på bedre vær enn det som er i dag..

Jeg kommer også.. Hunden min skal stilles.. Fikk vite det i sta :S (jeg er forvert).. Blir spennende og se om vimsekoppen klarer å oppføre seg ;)

Hvem er det som har hunden?

Skrevet

Jeg kommer på søndag jeg. Skal se oppdretter stille en del av sine hunder.. :) Håper vi treffer på noen kjentfolk. Jeg kommer nok ikke til å ha med Chessea (høyløpsk), så de som kjenner meg blir det nok som ser oss i første omgang ;)

Skrevet
LYKKE TIL Kathrine - jeg krysser fingre og tær for dere :rolleyes: !

Takk Takk! Satser på at Britt og jeg møtes, ved pallen i BIS veteran :)

Skrevet

Jeg kommer bare på søndagen. Skal se lydighet klasse 1 og elite :)

Lykke til til alle som skal stille eller gå ag eller lp! ;)

Skrevet
Får håpe på bedre vær enn det som er i dag..

Hvem er det som har hunden?

Kennel Limore.. Kjenner du noen i Dachs miljøet??

Skrevet

Godt og se at væretmeldingen melder endringer den rette veien.. Her har det høljet ned i dag, så krysser alle fingre og labber for noe bedre i Oslo i morgen. Og flott i Drammen på søndag! :)

Skrevet

Vi kommer for å se på søndag.

Noen som vet hvordan man kommer seg fra Drammen stasjon til Bærskau idrettsanlegg? Fant ut at jeg kunne ta en buss fra Oslo Bussterminal, men på den var visst ikke hunder tillatt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...