Gå til innhold
Hundesonen.no

Skrittelletråd uke 21, 2007

vipsen

Recommended Posts

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Skrevet

7806+ en heldags gymtime med løping som tema, gåing litt uten skritttelleren, også 40 mins sykkeltur.

Guest Gråtass
Skrevet

Jeg er bare på skarve 3925 skritt i dag, men i morgen er det en ny dag og da skal vi over 10000 skritt. Men har vært litt flink i dag, ingen cola, bare farris. Hurra!

Skrevet

Jeg er ikke med på dette... alt for stort konkuranseinstinkt. Sa da trasker og går jeg uendlighet bare for å slå westminster :innocent:

MEN jeg kan være med å heie og støtte! Superflinke er dere alle samme (dog er jeg helt sikker på at IW klarer å gå ett par skritt til)!

Heia på dere!

Skrevet
MEN jeg kan være med å heie og støtte! Superflinke er dere alle samme (dog er jeg helt sikker på at IW klarer å gå ett par skritt til)!

Heihei, jeg hadde faktisk bare på meg skrittelleren ca to timer mens jeg satt på pcen i går kveld altså :innocent: I dag skal nye høyder nåes! ....i det minste satte jeg en lav standard for meg selv, så jeg kommer til å ha DEN lekre fremgangskurven!

Skrevet

Morgenturen min i går var på 7667 skritt, hehe. Som Margrete - for stort konkurranseinstinkt *fnis* Men jeg fungerer fint som heiagjeng! :icon_fun:

Guest Gråtass
Skrevet
Morgenturen min i går var på 7667 skritt, hehe.

Det er sykt.. Både at du orker å gå så langt om morgenen (er ikke det ca 5,5 km) og at du har tid til å gå så langt på den tiden av døgnet.. Da er jeg ihverfall i tilnærmet komaland.

Skrevet

Jeg vil og være med! Men må få meg en skritteller... Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? :rolleyes: Forøvrig noen imponerende tall her!

Skrevet
Jeg vil og være med! Men må få meg en skritteller... Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? :rolleyes: Forøvrig noen imponerende tall her!

apoteket har, sikkerts sportsbutikker også! :innocent:

Tok min på meg kl 21 00 når jeg gikk en tur ut i går så ble kun 4178 skritt.

Teller vi per dag, eller en uke?

Skrevet

Gårsdagens skritt var 16653(kan "skylde" på hunden for de fleste)

Hittil i dag er jeg kommet til 8847 skritt, men har bl.a. løpt cooper's test i gymmen i dag :innocent:

Skrevet
Hittil i dag er jeg kommet til 8847 skritt, men har bl.a. løpt cooper's test i gymmen i dag :innocent:

Hihi, det har jeg også - og jeg er på 10267 skritt foreløpig. Så kommer det hundetreff med rundt 3000-4000 skritt til seinere i kveld...

Skrevet
Hihi, det har jeg også - og jeg er på 10267 skritt foreløpig. Så kommer det hundetreff med rundt 3000-4000 skritt til seinere i kveld...

Oioi! Nå føler jeg nesten(men bare nesten) for å gå ut på løpetur. Har visst litt konkurranseinstinkter jeg også...

Skrevet

Hittils i dag har jeg gått 10854 skritt og nå skal jeg snart på hundetrening med noen tusen skritt også til byen å se på fotballkamp. Og jeg skal gå :innocent:

Skrevet

Jeg er ikke med på dette fordi jeg hadde grisebanket dere alle :innocent:

Jeg er varebestiller i et bygg på 22 000 m2 og jeg går ustanselig i 7-8 timer når jeg er på jobb.. Noen av de mer "stasjonære" ansatte har gått ned 5-6 kg siden oppstart pga all traskingen og jeg er vel en av de som iler mest på hele bygget. I tilegg har jeg to hunder hjemme... Jeg orker ikke vite hvor mange skritt jeg går!

Men jeg får betalt for all traskingen da *knis*

Skrevet

Claes Olsson! Fjerde etasje på Oslo City eller oppe i Storgata(?).

Skrevet

Tror ikke jeg gidder å være med på dette jeg, da må vi i tilfelle lage en klasse for oss som ikke har mulighet til å rekke over 10 000 hver dag :innocent:

Skrevet

Alle kan da ikke gå over 10 000 hver dag, vi får heller glede oss ( :ahappy: ) over de skritta vi får til på telleren! :innocent:

Skrevet

Jeg som var så fornøyd med skrittene mine i går, inntil jeg så softis' skritt :ahappy:

Mandag: 16 653

Tirsdag: 20 136

Sum hittil: 36 789

(I dag har jeg hittil bare gått 2284, straffer seg å kjøre bil!)

Skrevet

Fikk skrittelleren min i dag jeg! :ahappy: Så det var jo ganske så kjapp levering da! Så nå er den på! Men tror ikke det blir mange skrittene i dag altså! Har ppd innlevering i morgen, to timers prøve og jeg får vite om jeg kommer opp i eksamen! :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...