Gå til innhold
Hundesonen.no

Støttekontakt på sonen

Guest Gråtass

Recommended Posts

Skrevet

må bar få kjøpt meg skritt teller så blir jeg med :o

Jeg har gått ned 7 kg på ett par mnd nå, kan godt gå ned noen til ;) Hadde ikke gjort noe ;)

Skrevet
Det hørtes ut som en flott ide synes jeg! :o

Jeg personlig har gått ned ca 15 kg siden januar, og da har jeg bare vært mer aktiv og kutta ned på snop! Men jeg er med på å være med på å motivere hverandre! ;) Uansett hva det gjelder, så er det godt å være flere om det!

:shocked: Så flink du er da! Du kan hjelpe å motivere meg også, når bare lillesnupp er ute ;) Ingen slanking eller trening før den tid nei ;)

Skrevet

Jeg hadde faktisk skritteller fant jeg ut, og nå er jeg oppe i 4564 skritt etter en vanlig skoledag. Snart skal Tinka og jeg ut på tur, så får vi se hvordan det går utover dagen...

Guest Just me!!
Skrevet

Er ridning god trening? For evt hva da?

I så fall har jeg jammen meg en god unnskyldning til å starte igjen! :o

Skrevet

Kjører dere skittelling i neste uke også? Blir ikke så mye trasking på meg denne uka... :o

Jeg har gått opp 5 kilo det siste året :shocked: , bare pga at turmengden har blitt redusert etter at Isak ble dårlig i beinet. Han kan gå en del nå, men det blir ikke like mye som før. Theo er fremdeles i fin form, men Isak vil ikke være hjemme alene når Theo går ut, så da blir det ikke til at jeg går med dem separat. Theo er fornøyd uansett hvor mye eller lite tur han får (verdens mest tilpasningsdyktige hund ;) ). Jeg tror jeg må begynne å låne andres hunder, så jeg holder meg i form. Kan jo ikke gå tur uten hund!

Skrevet

henger meg på :o Må bare få tryglet mamma til å låne meg skrittelleren (joda, jeg mistet den forrige hennes). Hun har brekt beinet så det må vel gå bra ;)

Skrevet
Hvor kjøper du på nett?

Skritteller.no :o Anbefaler den øverste med lokk på. Har testa den før, men klarte å ødelegge den. ;)

Skrevet

Bestilte den øverste, fordi min erfaring tilsier at de uten lokk er for enkle å resette uten å gjøre det med vilje. Noe som er j***** frustrerende etter en laaaang dag på jobb med masse gåing.

Har prøvd litt forskjellige tidligere, men den der er den jeg var desidert mest fornøyd med. Helt til jeg klarte å ødelegge den. Det tar litt tid å lære hvordan man skal plassere den for å få full uttelling og stille inn skrittlengde og sånt, men ha litt tålmodighet så går det bra. :o

http://www.skritteller.no/0,1,Multifunksjo...SKT1105%5D.html den.

Skrevet

Nå har jeg bestilt den øverste! Den skrittelleren jeg har er så dårlig. Teller ikke skikkelig skrittene engang (Hva er da vitsen?! :o) Så jeg håper det blir ny "test" neste uke altså! ;)

Guest Gråtass
Skrevet

Vi fortsetter så lenge motivasjonen er på topp, husk at belønningen ligger der framme :icon_fun:

Ridning er super trim for mage, rygg og lår/rumpe, så ingen grunn til å ikke gjenoppta den sysselen der.

Lykke til alle sammen, gøy at så mange vil henge med!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...